BB:stä. Voisko joku nyt vielä kerran selittää ton asian, että miksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
..se Hannu poistettiin? En oo edelleenkään löytäny googlettamalla mitään syytä tapahtuneelle. Joku sano et ois lyöny Marikaa. Pitääks toi oikeesti paikkaansa?! Miks löi jos löi ja vetikö oikee kunnolla turpaa? En kyllä millää uskois Hannusta..

En itse ole nähnyt, mies näki. Eli siis Marika jotakin paapatti, Hannu hermostui ja läpsäsi Marikaa kasvoille.
Mies tuossa just yks päivä totesi, että hän ei ymmärrä ihmisten kuvitelmaa, että Hannu olis jotenkin rauhallinen. Vapaapainijathan kaikki ovat vähän aggressiivisiä.
Kun tuo porukka asteli taloon, niin mies sanoi heti, että tuon pinnan alla kiehuu.

[QUOTE="vieras";22280486]En itse ole nähnyt, mies näki. Eli siis Marika jotakin paapatti, Hannu hermostui ja läpsäsi Marikaa kasvoille.
Mies tuossa just yks päivä totesi, että hän ei ymmärrä ihmisten kuvitelmaa, että Hannu olis jotenkin rauhallinen. Vapaapainijathan kaikki ovat vähän aggressiivisiä.
Kun tuo porukka asteli taloon, niin mies sanoi heti, että tuon pinnan alla kiehuu.[/QUOTE]

No voi että, oikein mies sanoi.

Kyllä sulla varmasti on viisas mies.

(En katso BB:a :D)

[QUOTE="vieras";22280486]En itse ole nähnyt, mies näki. Eli siis Marika jotakin paapatti, Hannu hermostui ja läpsäsi Marikaa kasvoille.
Kun tuo porukka asteli taloon, niin mies sanoi heti, että tuon pinnan alla kiehuu.[/QUOTE]

Ei luoja taas mikä järjenvälkky... ihanaa yleistämistä

Allekirjoitan. Ps. kokemusta on...

Yhteistyössä