V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Sieltä tippuu kaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja toivon:toivon todellakin että minna tippuu ja jos kaks ni sit myös risto. marko on mun fiksu tyyppi.
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä-73:Yx sieltä vaan tippuu...niin ainaki muina vuosina jos kolme oli äänestyksessä...
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Alkuperäinen kirjoittaja Äippä-73:Yx sieltä vaan tippuu...niin ainaki muina vuosina jos kolme oli äänestyksessä...
BB:n nettisivuilla oli että 2 tippuu sunnuntaina.
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä-73:Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Alkuperäinen kirjoittaja Äippä-73:Yx sieltä vaan tippuu...niin ainaki muina vuosina jos kolme oli äänestyksessä...
BB:n nettisivuilla oli että 2 tippuu sunnuntaina.
ok , no toivottavasti marko jää taloon...mukava tyyppi
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Mun puolesta Minna ja Risto sais tippua, sen jälkeen Cheryll ja sitten Marianna. Markosta en oikeen osaa sanoa mitään, toisaalta se on ärsyttävä, toisaalta kuitenkin järkevimmästä päästä tota porukkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja häh?:Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Mun puolesta Minna ja Risto sais tippua, sen jälkeen Cheryll ja sitten Marianna. Markosta en oikeen osaa sanoa mitään, toisaalta se on ärsyttävä, toisaalta kuitenkin järkevimmästä päästä tota porukkaa.
Niin siis sä haluat katsella 3 kuukautta jotain järkevää ja tylsää..?
Miksi hemmetissä ulos nämä ihmiset jotka jotain säpinää taloon voisivat tuoda? No onhan se se Marko tosi viihdyttävä, "että tuota niiin" perään nopeaa silmien räpytystä.
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Alkuperäinen kirjoittaja häh?:Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Mun puolesta Minna ja Risto sais tippua, sen jälkeen Cheryll ja sitten Marianna. Markosta en oikeen osaa sanoa mitään, toisaalta se on ärsyttävä, toisaalta kuitenkin järkevimmästä päästä tota porukkaa.
Miksi hemmetissä ulos nämä ihmiset jotka jotain säpinää taloon voisivat tuoda? No onhan se se Marko tosi viihdyttävä, "että tuota niiin" perään nopeaa silmien räpytystä.
No tuota...ennemmin kyllä katselen järkevää ja tylsääkin kuin täysin päätöntä, lapsellista ja asiatonta käytöstä...
Alkuperäinen kirjoittaja häh?:Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Mun puolesta Minna ja Risto sais tippua, sen jälkeen Cheryll ja sitten Marianna. Markosta en oikeen osaa sanoa mitään, toisaalta se on ärsyttävä, toisaalta kuitenkin järkevimmästä päästä tota porukkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Alkuperäinen kirjoittaja häh?:Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Mun puolesta Minna ja Risto sais tippua, sen jälkeen Cheryll ja sitten Marianna. Markosta en oikeen osaa sanoa mitään, toisaalta se on ärsyttävä, toisaalta kuitenkin järkevimmästä päästä tota porukkaa.
No en ainakaan halua, että kukaan noista voittaa. :snotty: