BB Minna

  • Viestiketjun aloittaja zxcv
  • Ensimmäinen viesti
just
Eli paljon seksiä harrastanut nainen on huora ja ihmiset pohtii onko hyväksyttävää olla jakorasia. Jos mies harrastaa seksiä noin monen kanssa niin mies on mahtava sonni joka ei tarvitse hyväksyntäkyselyitä. Jos Minna on itse tyytyväinen seksielämäänsä ja elämäänsä niin mitä helkkaria se meille muille kuuluu.
 
horo
Mulla on ollut miehiä varmasti lähemmäs 200, ja olen sentään ollut naimisissa 21-vuotiaasta (nyt 32v.). Ja ennen naimisiinmenoa miehiä mulla oli ollu alle kymmenen. Että repikää siitä.
 
mie
no voi jestas ketä se kiinostaa kui monta seksi kumppania sillä on ollut,ei se tee ihmisestä huonompaa. ja jos on kaks kertaa vahinko käynyt ja ei ole halunnut/pystynyt pitämään lapsia ni ei se ole keneltäkään pois. eihän me tiedetä tosiasioita joita hän ei ole paljastanut/kertonut.
 
JS
Hän on harrastanut seksiä 10 vuotta, joten 60 seksikumppania on keskimäärin 6 kumppania vuodessa. Ei mun mielestä mitään jeesusteltavaa!

Abortit tietysti turhia, jos johtuvat vain ehkäisyn laiminlyönneistä, mutta omapahan on asiansa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JS:
Hän on harrastanut seksiä 10 vuotta, joten 60 seksikumppania on keskimäärin 6 kumppania vuodessa. Ei mun mielestä mitään jeesusteltavaa!

Abortit tietysti turhia, jos johtuvat vain ehkäisyn laiminlyönneistä, mutta omapahan on asiansa.
Eikös ole jo 32-vuotias? Silloin ehkäpä jo 15v sekstailua takana :snotty:
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja JS:
Hän on harrastanut seksiä 10 vuotta, joten 60 seksikumppania on keskimäärin 6 kumppania vuodessa. Ei mun mielestä mitään jeesusteltavaa!

Abortit tietysti turhia, jos johtuvat vain ehkäisyn laiminlyönneistä, mutta omapahan on asiansa.
Eikös ole jo 32-vuotias? Silloin ehkäpä jo 15v sekstailua takana :snotty:
on sanonut menettäneensä neitsyyden 21 vuotiaana!
 
JS
Joo, tarkoitin myös tuota, että Minna itse kertoi harrastaneensa seksiä vasta 21 vuotiaana ekan kerran. Parempi mun mielestä noin, kuin että olisi puolet noista ollut jo 15-veenä...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Jostain syystä mua ällöttää enemmän se Samin kommentti "100 naista vuodessa ei voi olla väärässä"
jos on 100 nasta vuodessa, ni eiks se pikemminkin kerro et on niin surkee kun ei yks nainen pysy vaan jatkuvasti on uus nainen sängyssä..kaikki ne van karkaa yhen kerran jälkeen..
 

Yhteistyössä