BB- Minna 2009

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ehdotus:
Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:
MUTTA:

Te jotka vetoatte siihen, että kyse on vain naisen seksuaalisuuden hyväksyttömyydestä, vastatkaapa tähän:
-Mitäs miettisitte miehestä, joka koko ajan ois naisen kimpussa ja selittäis, että panettaa, panethan sä mua jne jne, eikä sitten juurikaan muuten naista huomioisi?

Esa ja Minna viettää talossa paljonkin aikaa keskenään, ainakin sellaisen kuvan minä olen saanut.

Mutta kysymykseesi vastaus: Jos mies kinuaa ja nainen ei halua niin se pitää sanoa. Mielestäni on aivan sama onko kinuaja mies vai nainen.

-Mitä pitäisitte miehestä, joka ekan panokerran jälkeen sanois naiselle, että toivottavasti osaat tänään panna silleen, että minäkin saan?'

Tässäkin asiassa on ihan sama onko toiveen esittäjä mies vai nainen. Kyllä mielestäni voi sanoa, että viimeksi en saanut ja voisiko nyt yrittää hoitaa hommat että minäkin saan.

-Mitä tykkäisitte miehestä, joka heti seuraavana aamuna juoruaisi kaikille, mitä on saanut, miten on saanut, ja miltä tuntu?

No näitä me jutellaan kavereiden kanssa, että aivan sama vaikka mieskin niistä jutustelisi. Pitää vaan olla samanhenkisiä kavereita.

Ollaan katsottu sitten eri ohjelmaa jos mielestäsi esa ja minna viettävät talossa aikaa yhdessä?!?

Onko sinun orgasmisi ainoastaan sen toisen vastuulla? Vika on vain siinä toisessa jos sinä et saa?

Tilannetaju on hyvä juttu siinä mitä kertoo kenellekin seksitouhuistaan, varsinkin kun ollaan bb-talossa missä kameroita on jokapaikassa!? En minäkään seksitouhuista kerro kavereille, mun mielestä ne ei kuulu kavereille.
Minna ei ehkä ihan tajua miten kylmän kuvan antaa itsestään näillä teoillaan ja puheillaan.

Eli sun mielestä se toimii väärin koska ei toimi niin kuin sinä? Ehkäpä se on molemmille vaan sellanen "loma romanssi" ei taida kummallakaan olla sen suurempia tunteita... Ei kyllä vaikuta sille että kumpaakaan ois loukattu, enemmänkin kumpikin vaikuttaa tyytyväiseltä tilanteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Alkuperäinen kirjoittaja essi:
-Mitä tykkäisitte miehestä, joka heti seuraavana aamuna juoruaisi kaikille, mitä on saanut, miten on saanut, ja miltä tuntu?

No näitä me jutellaan kavereiden kanssa, että aivan sama vaikka mieskin niistä jutustelisi. Pitää vaan olla samanhenkisiä kavereita.

Eli sulle ois ihan sama, vaikka panokaveris (josta ehkä kovasti jopa tykkäisit ) laittais hesariin ilmoituksen, että hän käy sinua vaan paremman puutteessa panemassa, eikä muuten ole sinusta kiinnostunut :0
Ok, tässä kohtaa uskallan väittää sinun kuuluvan vähemmistöön, ja että suurin osa loukkaantuisi tästä kovin, ja pitäisi moista toimintaa mauttomana...
On eriasia puhua kavereiden kesken, kuin "koko" suomen kuullen...

No jos on BB-talossa niin tietää että koko muu Suomi tietää mitä sviitissä yms. on tapahtunut, niin jos tykkää kertoa muillekin siitä ni mikä siitä tekee niin vaikean asian? Se on sama kun lähdet baarista jonkun yhen illan jutun kanssa, moni sun ystävistä näkee sen, onko sillä enää väliä kerrotko niille/kertooko toinen osapuoli niille jotka on jo nähneet kun oottelähteny kun ne jo varmasti tietää mitä siellä on tapahtunut, joten huono pointti sulla!

kyse ei ole siitä kuka tietää ja mitä vaan minnan käytöksestä yleensä! Se on törkeää ja kylmää!

Eli sulle ois ihan sama, vaikka panokaveris (josta ehkä kovasti jopa tykkäisit ) laittais hesariin ilmoituksen, että hän käy sinua vaan paremman puutteessa panemassa, eikä muuten ole sinusta kiinnostunut :0
Ok, tässä kohtaa uskallan väittää sinun kuuluvan vähemmistöön, ja että suurin osa loukkaantuisi tästä kovin, ja pitäisi moista toimintaa mauttomana...
On eriasia puhua kavereiden kesken, kuin "koko" suomen kuullen...

No jos on BB-talossa niin tietää että koko muu Suomi tietää mitä sviitissä yms. on tapahtunut, niin jos tykkää kertoa muillekin siitä ni mikä siitä tekee niin vaikean asian? Se on sama kun lähdet baarista jonkun yhen illan jutun kanssa, moni sun ystävistä näkee sen, onko sillä enää väliä kerrotko niille/kertooko toinen osapuoli niille jotka on jo nähneet kun oottelähteny kun ne jo varmasti tietää mitä siellä on tapahtunut, joten huono pointti sulla!

Kuule vaikka mä tiedän, tai luulen tietäväni, että esim mun äiti harrastaa seksiä, niin en todellakaan tiedä millaista seksiä ja millä tavallahän sitä harrastaa. Saati sitten, että kuulusin mun isän esim sanovan, että ei äitistä välitä silleen, mutta onhan sitä kiva panna.
Ja kuules, mie olen baarista lähtenyt "yhden illan jutun" kanssa, mutta me ei tosiaan olla harrastettu seksiä, joten ne kaverit ei voi yhtään tietää mitä siellä neljän seinän sisällä tapahtuu...

[/quote]

Eli sun mielestä se toimii väärin koska ei toimi niin kuin sinä? Ehkäpä se on molemmille vaan sellanen "loma romanssi" ei taida kummallakaan olla sen suurempia tunteita... Ei kyllä vaikuta sille että kumpaakaan ois loukattu, enemmänkin kumpikin vaikuttaa tyytyväiseltä tilanteeseen.[/quote]

No joskus asiat arvioi niin, että joku sellainen on väärin mitä ei itse tekisi... Sen perusteella en kuitenkaan Minnaa teilaa vaan sen perusteella, että sen pitäisi tietää ja tajuta, että kamerat näkee kaiken ja katsojat näkee sen miten se esaa kohtelee! Tietenkään Esa ei tunne itseään loukatuksi, koska ei näe näitä Minnan kommentteja!
Katsojat näkee myös Minnan pimpsan paljaana eikä se tajua, että elämää on BB:n jälkeenkin!!!

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Voi rakas ihminen, kun eihän se Esa voi tietää mitä se Minna siitä selän takana puhuu...

No eiks esa kato sit bb:tä, että tietäis mitä se puhuu!?!

What?!?

vitsi vitsi

Tulis muuten lisää vipinää taloon, kun jossain vaiheessa näyttäisivät siellä olkkarissa kaikille, mitä esim Jelena ja just Minna on toisten selän takana puhunut...

ja sä et ikinä puhu toisista selän takana? mitäköhän sä teet koko ajan......

?? ok, oonko mä jotain tollasta väittänyt?

Ottaakohan joku nyt vähä liian vakavasti ton BB:n.. Miten sulla voi herätä kauheita tunteita johonkin täysin tuntemattomaan ihmiseen, jonka olet vain nähnyt ja kuullut, eikä noissa päälähetyksissä todellakaan kaikki oo sitä milta näyttää. Helppoa leikata pois kohtia, jotka lieventäisi asiaa.. Rakastutko sä myös TV:n tositähtiin? kun tuo on niin ihana, voi kun sais omakseen?

Yhteistyössä