Alkuperäinen kirjoittaja ehdotus:Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:MUTTA:
Te jotka vetoatte siihen, että kyse on vain naisen seksuaalisuuden hyväksyttömyydestä, vastatkaapa tähän:
-Mitäs miettisitte miehestä, joka koko ajan ois naisen kimpussa ja selittäis, että panettaa, panethan sä mua jne jne, eikä sitten juurikaan muuten naista huomioisi?
Esa ja Minna viettää talossa paljonkin aikaa keskenään, ainakin sellaisen kuvan minä olen saanut.
Mutta kysymykseesi vastaus: Jos mies kinuaa ja nainen ei halua niin se pitää sanoa. Mielestäni on aivan sama onko kinuaja mies vai nainen.
-Mitä pitäisitte miehestä, joka ekan panokerran jälkeen sanois naiselle, että toivottavasti osaat tänään panna silleen, että minäkin saan?'
Tässäkin asiassa on ihan sama onko toiveen esittäjä mies vai nainen. Kyllä mielestäni voi sanoa, että viimeksi en saanut ja voisiko nyt yrittää hoitaa hommat että minäkin saan.
-Mitä tykkäisitte miehestä, joka heti seuraavana aamuna juoruaisi kaikille, mitä on saanut, miten on saanut, ja miltä tuntu?
No näitä me jutellaan kavereiden kanssa, että aivan sama vaikka mieskin niistä jutustelisi. Pitää vaan olla samanhenkisiä kavereita.
Ollaan katsottu sitten eri ohjelmaa jos mielestäsi esa ja minna viettävät talossa aikaa yhdessä?!?
Onko sinun orgasmisi ainoastaan sen toisen vastuulla? Vika on vain siinä toisessa jos sinä et saa?
Tilannetaju on hyvä juttu siinä mitä kertoo kenellekin seksitouhuistaan, varsinkin kun ollaan bb-talossa missä kameroita on jokapaikassa!? En minäkään seksitouhuista kerro kavereille, mun mielestä ne ei kuulu kavereille.
Minna ei ehkä ihan tajua miten kylmän kuvan antaa itsestään näillä teoillaan ja puheillaan.
Eli sun mielestä se toimii väärin koska ei toimi niin kuin sinä? Ehkäpä se on molemmille vaan sellanen "loma romanssi" ei taida kummallakaan olla sen suurempia tunteita... Ei kyllä vaikuta sille että kumpaakaan ois loukattu, enemmänkin kumpikin vaikuttaa tyytyväiseltä tilanteeseen.