U
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ja:mua hävetti sen samin hönkimiset sarannalle peiton alla : MÄ HALUUN NUOLLA SUN PI**UA.
ällö äijä muutenkin yöööööööööööööööööööök!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ja:mua hävetti sen samin hönkimiset sarannalle peiton alla : MÄ HALUUN NUOLLA SUN PI**UA.
ällö äijä muutenkin yöööööööööööööööööööök!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ellu:mä tunsin syvää myötähäpeää kun Saranna tanssi bikinit päällä...
Alkuperäinen kirjoittaja tähtituike:onko toi saranna hiukka lihonu talossa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sami aiheuttaa erittäin paljon myötähäpeää! Yrittää muka puhua jotain järkevää, huoh. Ja sekin, että se sanoo jonkin asian 10minuutissa ku sen vois sanoa 10sekunnissa
Alkuperäinen kirjoittaja yök:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sami aiheuttaa erittäin paljon myötähäpeää! Yrittää muka puhua jotain järkevää, huoh. Ja sekin, että se sanoo jonkin asian 10minuutissa ku sen vois sanoa 10sekunnissa
juu, kun aina pitää yrittää esittää niin pirun kaikkitietävää että. Mä en oikeesti kestä enää nähdä sen naamaa...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tähtituike:onko toi saranna hiukka lihonu talossa?
voi olla, mutta kyllä tuo painokin muutaman naisen kohdalla on
hieman kaunisteltu. Otettu kai aamulla, ennen kesää, alasti
ja ilman ravintoa oleva punnitus. Totuus on usein 2 - jopa 5 kiloa
enemmän kuin annetut mitat. + lihominen.