BB-Inka: Raskaana ja ero!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Facepalmbook
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Facepalmbook

Vieras
Big Brotherista ja Suomen Huippumalli haussa –ohjelmasta tuttu Inka Tuominen oli lähdössä ensi viikon alussa silikoni-implanttileikkaukseen, mutta nyt matkaan on tullut este.

-Olen raskaana, Inka paljastaa Hymylle.

Kaksikymppinen kaunotar sanoo tehneensä eilen raskaustestin ja yllättyneensä sen tuloksesta. Testi näytti positiivista. Raskaana olevaa henkilöä ei luonnollisesti suostuta operoimaan kauneuskirurgisella klinikalla.

-Näin tässä on käynyt. Olen menossa ehkäisyneuvolaan juttelemaan asiasta, sillä kyllä tässä on nyt valitettavasti kyseessä suunnittelematon raskaus. Ehkäisy on pettänyt, Inka toteaa Hymy-lehdelle.

Raskaudenkeskeytys on siis Inkan mielestä ainut oikea vaihtoehto. Silikonileikkaus siirtyy tehtäväksi myöhempään ajankohtaan.

Inka paljastaa Hymylle isän olevan varmuudella hänen entinen poikaystävänsä. Suhde ehti tosin jo päättyä hiljattain.

Oletko kertonut isäkandidaatille raskaudestasi?

-Laitoin hänelle kyllä viestiä Facebookin välityksellä, mutta hän poisti minut kaveripiiristään, Inka huokaisee.

Taas yksi mauton yritys saada julkisuutta, kun kaikki ovat "julkkiksen" jo unohtaneet (tai suurin osa tuskin on k.o. "julkkiksesta" koskaan kuullutkaan). Sori Inka, en tunne sinua, joten en tiedä oletko oikeasti kiva tyyppi, mutta normaalit ihmiset harvemmin kertoilevat julkisesti aborttisuunnitelmistaan (taidat itse olla aloittaja...).

Se että ilmoittaa tuollaisen asian jossain facebookissa kertoo kyseisen ihmisen kypsymättömyydestä ja miehen reaktio siihen on kyl kans sellanen ettei taitais pojasta vielä isäksi olla. Ja kyllä huomaa että hymystä on tullut bb-turhisten juorulehti kun moneskohan bb:ssä ollut neitokainen ilmottaa ko lehdessä silikoneistaan

"-Laitoin hänelle kyllä viestiä Facebookin välityksellä, mutta hän poisti minut kaveripiiristään, Inka huokaisee. "

Siis, tätä ei voinut henk.koht kertoa? Ja oikeesti... poisti kavereista :stick: nykyajan teinit :snotty:

Tämä oli jo toinen yritys saada bbinkalle näkyvyyttä tällä palstalla. Yritätkö uudeksi Tuksuksi, jolle on tärkeintä vain olla joka paikassa otsikoissa?

Yhteistyössä