BB-fanit!

Tehdäänhän tänne sata aloitusta mm. mitä lasissa tai mitä syötte tänään!?! Pitäiskö niillekkin tehdä oma yhteisö, jos kerran kaikkia ei voi miellyttää...

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
ja ku on kerta se "virallinen bb pino", niin miksei voi siellä keskustella asioista :| vaikka iteki seuraan ohjelmaa, niin ei siitä tarvis tehä niin hirveesti omia alotuksia...

Mäki ite kirjottelen paljon tohon Bb pinoon joka on tehty sitä varten.
Ihan älyttömästi BB alotuksia erikseen. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Eti samalla tolle raha-aloituksien tekijälle oma foorumi. Ja ilmainen vinkki, niitä BB aloituksia ei tarvi avaa, jos käypi ahisteleen.

Luoja paratkoon, en mä niitä avaakaan. Jo pelkät otsikot ärsyttää ihan tarpeeks. Ihan niinku koko maailmassa ei muuta oliskaan ku yks tv-ohjelma.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Eti samalla tolle raha-aloituksien tekijälle oma foorumi. Ja ilmainen vinkki, niitä BB aloituksia ei tarvi avaa, jos käypi ahisteleen.

Luoja paratkoon, en mä niitä avaakaan. Jo pelkät otsikot ärsyttää ihan tarpeeks. Ihan niinku koko maailmassa ei muuta oliskaan ku yks tv-ohjelma.

mutta BB loppuu joulukuun alussa, siihen asti voi pitää vaikka palstataukoa jos niin kauheasti ahdistaa. B)

Aika pieni ärsytyskynnys sulla..

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:

mutta BB loppuu joulukuun alussa, siihen asti voi pitää vaikka palstataukoa jos niin kauheasti ahdistaa. B)

Ei pysty eikä kykene. Oikeasti, musta on typerää, että joka napsauksesta pitää tehdä oma aloituksensa. Kyllä mä tajuan, että siitä keskustella halutaan, mutta liika on liikaa.

Ei pysty eikä kykene. Oikeasti, musta on typerää, että joka napsauksesta pitää tehdä oma aloituksensa. Kyllä mä tajuan, että siitä keskustella halutaan, mutta liika on liikaa.

Niin sun mielestä. Vastaavasti sun aloitukses niistä hedelmistä, mitä olit käyny hamstraamassa, oli mun mielestä liikaa.

Mun mielestä vastuu ei ole kävijöillä vaan modella. Hän voisi huomioida BB buumin hyvässä hengessä, vaikka niin että etusivulla olisi linkki mistä pääsee YHTEEN BB ketjuun :heart:

Vähän samalla lailla kuin esim. city.fi:ssä , subin sivuilla tms. on kaikkea linkkiä etusivulla "sen mukaan mikä on pinnalla". BB faneja kuitenkin pyörii täällä kaksplussalla kaikesta huolimatta ja itsekin fanitan.

Niin sun mielestä. Vastaavasti sun aloitukses niistä hedelmistä, mitä olit käyny hamstraamassa, oli mun mielestä liikaa.

No on se sullakin pipo kireällä. :hug:

Yhteistyössä