BB 2008 KUKA AIKOO ALKAA KYTTÄÄMÄÄN??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nirppu83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nirppu83

Jäsen
29.03.2008
116
0
16
ìtse olin viime vuonna ihan koukussa kun kaverin kanssa alettiin katsomaan. Sitten piti jo ottaa 24/7 jne..
Koskaan en ole mihinkään tv-ohjelmaan ollut niin koukussa varsinkin kun telkkua tulee katsottua maksimissaan tunti viikossa niin sitten piti joka ilta myöhään valvoa tätä turhaakin turhempaa ohjemaa seuratessa. Saa nähdä parin tunnin päästä että mitähän tämän vuoden BB tuo tullessaan..

Mun mies aikoo katsoa.

Mä yritin viimeksi. Yritin ihan tosissani ja meillä oli aina 24/7 telkkarissa pyörimässä, mutta en vaan pystynyt jaksaa seurata.. Tällä kertaa en aio edes yrittää ja saa ukkokin ottaa koneelle 24/7 niin ei häiritse mua.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja nirppu83:
ilmeisesti siis kuitenkin keskiviikkona vasta julkistetaan asukkaat vai olenko oikeassa?

tiistaina...

Joo tiistaina näkee ne jo kenellä on 24/7 ja muut sitten keskiviikkona kun tulee normisti kanavalta =)

Eli ne kenellä ei ole 24/7 näkee tapahtumat aina päivän myöhässä luonnollisesti .....

Minä tilasin 24/7 mut en koneelle . Odotan jo ihan hirveesti!!!!! :D

(Ja nyt sitten mainostan tässä välissä et senhän saa maksutta jos on tai tilaa MTV3, Tripla tai Tupla paketin ja tekee 12 kk:n sopimuksen. En kyllä tiedä onko tässä jotakin eroja eri operaattoreiden välillä, ei kai?)

Yhteistyössä