Bathmate Peniksensuurennin

  • Viestiketjun aloittaja Jauzaaa
  • Ensimmäinen viesti
treenaaja75
Olen nyt vuoden käyttänyt Bathmate Herculesta ja olen saannut kulliini noin 1 .5cm lisää pituutta, eli penikseni oli 15 cm nyt se on 16 ,5cm. Luulen että Bathmate hercules on itselleni liian pieni koska se putki suipponee ylöspäin ja terskani ei mahdu enää sinne. Hommasin myös nyt ekaa kertaa penispainot, painot oli aika kevyet eli 170g joten hain lisää painoa nyt sitä on noin 500g . Kysymykseni onkin kuinka kauan uskallan pitää noita painoja yhtäjaksoisesti. Nyt olen pitännyt jotain 2 h illalla. Löytyykö teillä jotain muita hyviä vinkkejä / kokemuksia miten saisin kullini kasvamaan 18 cm.
 
Luottavainen
Joo... En kyllä muista ihan alusta mutta sama juttu, Terska oli eka joka paksuni, ja esaristarin tuli löysempi kun se "pakkovetäytyi", mutta tavallaan kasvoi??? Kyllä sitä gainii tais n. 2 cm tulla/vuosi. Ehkä nopein tulos mulla oli paksuus. Mutta, jos oot lukenut jonkun mun ex viestin, niin pumppaamisen jälkeen oon usein käyttäänyt ihan saatxxxx tiukkaa kyrpärengasta ja pakottanut suonet pullistumaan runkussa. Se on se, joka jeesaa paisuvaiskudoksiin, joka on koko sladdin sielu. Se ohjaa vehjettä. Paisuvaiskudos on tavallaan koko "peruskyrpä" t. Tero
Moro!
Tero, oletko kokeillut pitää kyrpärengasta pumppauksessa mukana? Auttaisiko se paisuvaiskudoksen nopeampaan kasvuun?
 
Viimeksi muokattu:
Tero
Moro!
Tero, oletko kokeillut pitää kyrpärengasta pumppauksessa mukana? Auttaisiko se paisuvaiskudoksen nopeampaan kasvuun?
Moro,

Olen käyttänyt kyrpärengasta myös treenissä ja muutenkin paljon. Ensikertalaisena sun kannattaa olla varovainen. Ei liian löysä ympärysmitaltaan, mieluummin tiukempi. Ja sit kun sladdi on veltto rengas pois nimittäin jos on tiukka rengas niinkuin mulla, niin sen poissaaminen stondiksessa on vaikeaa. Jos käy niin ettei lähde irti niin sitten vaan runkku ja löysänä pois. t.Tero
 
Viimeksi muokattu:
Tero
Moi,
Mulla enemmänkin esarissa sellainen kiristävä rengas jonka ansiosta esarista tulee pelastusrengas terskan taakse. Olen sitä rengasta sormin venytellyt. Mutta tuota muovista rengasta voisin yrittää pitää öisin, jos nopeammin helpottais kun on sitten pidemmän aikaa venytyksessä. Mistä tuollaisen venytys renkaan voi hankkia?
t.Luottavainen
Moro,

Voit kysellä vaikka erottiikkaliikkeistä esim Hot Lips itiksessä. Se pelastusrengas kyllä helpottuu, kun rengas venyttää. Esarin päälle tiukasti, mutta älä pidä liian kauaa kerrallaan. Toinen vaihtoehto vedä esari taakse ja laita terskan valliin ja esari päälle. Saattaa toimia jopa paremmin ? t.Tero
 
Viimeksi muokattu:
Tero
Moi,
Mulla enemmänkin esarissa sellainen kiristävä rengas jonka ansiosta esarista tulee pelastusrengas terskan taakse. Olen sitä rengasta sormin venytellyt. Mutta tuota muovista rengasta voisin yrittää pitää öisin, jos nopeammin helpottais kun on sitten pidemmän aikaa venytyksessä. Mistä tuollaisen venytys renkaan voi hankkia?
t.Luottavainen
Moro,

Joo koita erotiikkaliikkeitä esim Hki Itis Hot Lips. Älä kuitenkaan pidä liian kauaa kerralla. Yksi vaihtoehto laitat tiukan renkaan esarin päälle tai vedät esarin taakse, laitat renkaan terskan valliin, runkkailet ja sit myöhemmin esari päälle niin, että rengas jää esarin alle. Ei liian pitkäksi aikaa. Kyllä sa huomaat jos alkaa tuntua hankalalta sitten pois. t. Tero
 
Viimeksi muokattu:
harrastaja 75
Moro Tero, mulla on semmoinen ongelma että tuo terskanpää paisuu likaa herculeksessa eli seinät ottaa vastaan kun mittari on 18cm, vaikuttaako tämä huonolla tavalla treenaamiseen. Pitäisikö hommata isompi pumppu.
 
tero
Moro Tero, mulla on semmoinen ongelma että tuo terskanpää paisuu likaa herculeksessa eli seinät ottaa vastaan kun mittari on 18cm, vaikuttaako tämä huonolla tavalla treenaamiseen. Pitäisikö hommata isompi pumppu.
Moi,

Iso terskahan on vaan hyvä asia (itelläkin on). Ei seiniin ottaminen haittaa. Jos tulee vaikea ongelma mahtumisessa silloin kannattaa hankia isompi pumppu.

Tsemppiä. t.Tero
 
Viimeksi muokattu:
Jere
Noniin nyt on armeija suoritettu pois alta ja on taas aikaa alkaa pumppailemaan. Alkumitat on 16 cm pituutta ja 11,5 cm paksuutta eli takapakkia on hieman tullut kuluneen vuoden aikana kun ei ole kerennyt treenaamaan. Varsinkin paksuutta tavoittelen lisää.

Toivottavasti saatas vähän eloa tähän viestiketjuun. Itse ainakin aion tänne päivitellä tasaisin väliajoin edistymistä.
 
Tero
Laittakaa tänne jotain hyviä treenivinkkejä, joko pumpulla tai ilman. Hommasin juuri muuten sellaisen venyttäjän joka laitetaan jalkaan kiinni , onko teillä kokemusta.
Moi Jere ja Oppilas.

!. Jere: Hienoa, mitat on hyvät. Jatka vaan mun edellisten viestien opeilla, niin hyvä tulee. (23,7). t. Tero

2. Oppilas. En tiedä miten treenaat, mutta jos oot lukenut mun edellisiä kommentteja; jos et käytä pumppua, niin muista treenata ja runkata tosi tiukalla kyrpärenkaalla. Ei ehkä kovin miellyttävää ihan loppuvaiheessa, mutta auttaa varmasti, kehitys ei tapahdu viikossa mutta takaan että ainakin kolmessa kuukaudessa. t. Tero
 
Viimeksi muokattu:
Vilho.
Peniksen suurennin ei toimi. Se vaan kerää sinne verta ja meisseli suurenee hetkellisesti. Ei se penis ole niinkuin hauis jota voi pumpata ja suurentaa pidemmäksi ajaksi.
Höpö höpö.
Tai tietysti kerran tai muutaman kerran jälkeen voi olla tommonen fiilis. Mulla nyt sentään on yli 15 vuoden kokemus kaikenlaisista pumpuista ja käsi sydämellä voin vannoa että niistä on apua. Seisoo kovempaa ja helpommin. Mun vähän käyrä kyrpä on suorempi ja suonet pullistelee. Ja kaiken lisäksi kokoa tulee varmasti lisää. Ainoa ongelma näissä pumpuista on se, että tänään pumpattu kulli on yhtä pieni ylihuomenna. Pitää jaksaa treenata ihan oikeasti lähes päivittäin, viikottain vuodet ympäriinsä. Sitten vasta tiedät että toimiiko.
Muija oli edelleenkin sitä mieltä, että jatkan treenaamista. On aika liekeissä kun panen sitä. Ei tarvi pelätä että löystyy. Voi panna ihan koska vaan.
Sitä x50 en ole vielä ostanut. Heitin x40 mukavuusrenkaan pois ja treenit jatkuu...
Jospa joulupukki toisi x50.
 
bm-kasvattaja
Ensimmäistä mittauspäivitystä nyt jo reilun parin viikon jälkeen, seuraavaa kenties vasta pidemmän välin jälkeen. Jatkanut samaan malliin kolmen päivän satseissa ja pitänyt neljännen aina "lepoa". Jonkinlaista tulosta tuntuu ehkä tulleen jo näinkin lyhyessä ajassa. Pumpussa maksimipituus tuntuu nousseen jo parillakin sentillä, osin luultavasti ihan sen paremmasta asettelusta nyt - alunperin 16cm on nyt noussut 18:n senttiin. 17cm alkaa olla se normaali, jossa pystyy pitämään koko pumppauksen ilman mitään tuntemuksia.
Mitat nyt:
lp = 8,5 // 9,5
ly = 10,5 // 11
ep = 16 // 16
ey = 14 // 14,5
Löysänä mitat jonkin verran elää, eli en välttämättä sanois, että pituudessa esimerkiksi olisi vielä tapahtunut mitään kehitystä, mutta erektio tuntuu aidosti kasvattaneen paksuutta. Ei ehkä se mitta, johon kaipasin kehitystä, mutta sopiihan tuokin...
Paluu uusien mittojen kera, nyt:
lp= 8,5 // 9,5 // 10
ly=10,5//11//10,5
ep=16//16//16,5
ey=14//14,5//15

Mitat otettu taas muutaman pumppauksettoman päivän jälkeen, eli kyse ei ole vain pumppauksen jälkeisestä turvotuksesta. Kyrpä tuntuu ehkä jo hieman tuhdimmalta, ja näyttää vähän löysänäkin usein lihaisammalta. Hyvillä mielin treenejä jatkamaan siis.
 
Viimeksi muokattu:
anna anna
Paluu uusien mittojen kera, nyt:
lp= 8,5 // 9,5 // 10
ly=10,5//11//10,5
ep=16//16//16,5
ey=14//14,5//15

Mitat otettu taas muutaman pumppauksettoman päivän jälkeen, eli kyse ei ole vain pumppauksen jälkeisestä turvotuksesta. Kyrpä tuntuu ehkä jo hieman tuhdimmalta, ja näyttää vähän löysänäkin usein lihaisammalta. Hyvillä mielin treenejä jatkamaan siis.
Kysyn
lp= lepopituus?
ly=?
ep=erektiopituus?
ey=?

Ai nyt tajusin eikö y olekin ympärysmitta.
 
Viimeksi muokattu:
anna anna
Paluu uusien mittojen kera, nyt:
lp= 8,5 // 9,5 // 10
ly=10,5//11//10,5
ep=16//16//16,5
ey=14//14,5//15

Mitat otettu taas muutaman pumppauksettoman päivän jälkeen, eli kyse ei ole vain pumppauksen jälkeisestä turvotuksesta. Kyrpä tuntuu ehkä jo hieman tuhdimmalta, ja näyttää vähän löysänäkin usein lihaisammalta. Hyvillä mielin treenejä jatkamaan siis.
Mielenkiinnolla seuraan kasvatustasi. Laskiskelin että olisit pumppanut kyrpääsi tähän saakka noin 44 kertaa olenko oikeassa? Oletko pidentänyt pumppausaikoja alkuperäisestä 3*5 min/ pvä ja joka neljäspäivä välipäivä.

Onnea ja toivottavasti kasvamista tapahtuu jatkossakin.
 
Viimeksi muokattu:
bm-kasvattaja
Mielenkiinnolla seuraan kasvatustasi. Laskiskelin että olisit pumppanut kyrpääsi tähän saakka noin 44 kertaa olenko oikeassa? Oletko pidentänyt pumppausaikoja alkuperäisestä 3*5 min/ pvä ja joka neljäspäivä välipäivä.

Onnea ja toivottavasti kasvamista tapahtuu jatkossakin.
Lyhennykset ymmärretty oikein, ja kiitos tsempistä!
Kertoja ei ollut tullut noin tarkkaan laskettua, mutta parin tauon myötä sanoisin varsinaisen luvun olevan ennemmin noin 30. Olen pitänyt pumppausharjoitteet samoina kuin aloittaessa, eli yleensä teen tuon 3*5min/pvä, ja kolme päivää putkeen. Pariin otteeseen on tullut kuitenkin pidettyä pumppua pidempään ja tehtyä silloin vain yksi, tai kaksi sarjaa. Pumppausten lisäksi on tullut jonkun verran tehtyä manuaalista venyttelyä ja ns. jelqing treeniä.
Täytyy sanoa, että olen itse vähän positiivisesti yllättynytkin tähän astisista tuloksista, jotka tuntuvat tulleen suht vähällä (ei sillä, että mitään dramaattista muutosta olisi tapahtunut, mutta itse sen silti huomaa). Katsotaan nyt mihin tämä tästä johtaa.
 
tero
Lyhennykset ymmärretty oikein, ja kiitos tsempistä!
Kertoja ei ollut tullut noin tarkkaan laskettua, mutta parin tauon myötä sanoisin varsinaisen luvun olevan ennemmin noin 30. Olen pitänyt pumppausharjoitteet samoina kuin aloittaessa, eli yleensä teen tuon 3*5min/pvä, ja kolme päivää putkeen. Pariin otteeseen on tullut kuitenkin pidettyä pumppua pidempään ja tehtyä silloin vain yksi, tai kaksi sarjaa. Pumppausten lisäksi on tullut jonkun verran tehtyä manuaalista venyttelyä ja ns. jelqing treeniä.
Täytyy sanoa, että olen itse vähän positiivisesti yllättynytkin tähän astisista tuloksista, jotka tuntuvat tulleen suht vähällä (ei sillä, että mitään dramaattista muutosta olisi tapahtunut, mutta itse sen silti huomaa). Katsotaan nyt mihin tämä tästä johtaa.
Moro,

Kiva kuulla kaikkien kommentit. Mulla on kaikki ok. Kehitys on ihan valmis, mutta jatkan silti. (Nälkä kasvaa syödessä). Nyt Iso-Tero
 
Viimeksi muokattu:
Jere
Moro!

Nyt on vähän jelqqingiä tehty, muttei pysty kyllä vielä kehityksestä puhumaan halkastua sanaakaan.. Tuntuu että erektiokovuus olisi aivan hukassa.. Onko jollakin kokemuksia sen parantamisesta esim kegeleillä?

Lisäksi olisiko jollakin kokemusta painoista?
Mitä hyviä harjoitteita olisi paksuuden lisäämiseen?

Kiitos!
 
Tero
Terve , onko jollain kokemusta noista penis painoista tai peniksen pidennyksestä laitteella.
Moi Jere ja Oppilas. Painoista en tiedä mitään, mutta oon saanut näillä mun ex kommenteilla teille tietoa, miten kannattaa menetellä. Se paksuus mulla ainakin parani sillä tiukalla kyrpärenkaalla. Mitä tiukempi, sen parempi, mutta ei kuitenkaan kannata itseään rikkoa. Vedät tiukalle esarin taakse (tai jos sulla ei sitä ole) niin muuten vaan tiukasti ympärille kun run...... Yksi kerta ei vielä kasvata, mutta ajan kanssa. t.Tero.
 
Viimeksi muokattu:
bm-kasvattaja
Moro!

Nyt on vähän jelqqingiä tehty, muttei pysty kyllä vielä kehityksestä puhumaan halkastua sanaakaan.. Tuntuu että erektiokovuus olisi aivan hukassa.. Onko jollakin kokemuksia sen parantamisesta esim kegeleillä?

Lisäksi olisiko jollakin kokemusta painoista?
Mitä hyviä harjoitteita olisi paksuuden lisäämiseen?

Kiitos!
Bathmaten ja jelqingin pitäisi molempien olla varsin tehokkaita nimenomaan tuohon paksuuteen, eli kärsivällisesti niitä suorittaen varmaan alkaa tuloksiakin näkymään.
Jos erektiokovuus tuntuu olevan hukassa, kannattanee pitää pari lepopäivää hommasta.
Ja kegeleistä on tuskin ainakaan haittaa! :)
 
Viimeksi muokattu:
Vilho
Semmonen päivitys että satuin katsomaan eilen YouTubesta yhden videon, missä esiteltiin Jotain BM-mallia ja erityisesti kiinnitin huomiota kuinka kaveri esitteli niitä mukavuusrenkaita. Valitteli sitä pitkää epämukavaksi ja kehui sitä lyhyempää. No mulla on x neljässäkympissä juurikin se pitkä malli ja en ole oikein itsekkään tykännyt koko laitteeesta. Jotenkin se painaa kans hieman varresta oikeasta reunasta, mihinkä se loppuu säiliön sisällä. Lisäksi painetta on vaikea saada sen kanssa. Paremmin saa painetta ilman sitä, mutta toisaalta sitten lopuksi suuaukon terävät reunat saavat ihon aika araksi ja jää ikävät renkaat pitkäksi aikaa. Niin ja repii myös pallinahkoja melko reilusti sisälle. No, netistä tilaamalla saisi uuden ja lyhyemmän version, mutta, pyörittelin hetken sylinteriä kädessäni ja huomasin, että siinähän on heti alun jälkeen selvä kavennus. Sahasin sen poikki sen paksun kohdan jälkeen ja vielä viistin sen sisäpuolelta, ettei ole terävää reunaa. Sehän on aika paksu. Sitten vähän mittailin. Katkaisukohdasta sylinteri on n.6.5cm sisämitta ja sylinterin päästä säiliön puolelta halkaisija n.6cm. Mittasin vielä säiliön halkaisijan, joka oli korkeussuunnassa 7.5 ja levyssuunnassa 7cm. Siis sisähalkaisija ilman mukavuusrengasta/sylinteriä.
No sitten testaamaan. Herranjumala miten paljon parempi! Imua aivan sairaasti. Pallinahat eivät änkeä sisälle. Heti ensimmäisen pumppauksen jälkeen olisin voinut alkaa saman tien runkkaan tai nussiin. Oli mukavan puolikova heti kättelyssä. No sitten jelqing ja uudestaan. Aivan silmin nähtävä ero ja siinä vaiheessa aiempaan. Nyt kyllä jää x50 kaupan hyllylle vielä hamaan tulevaisuuteen. Nyt on kyllä niin jäätävä, jopa kiihoittava imu ettei mitään rajaa! Ihan samanlainen mitä joskus vuosia sitten Herculeksella, ennen kuin jäi pieneksi. Nyt vaan on oikeasti niin paljon parempi imu, että pumppaus aikaa per kerta pitää lyhentää reilusti, ainakin aluksi. 5-10min ja sitten jelqing muutaman minuutin ja sama uudestaan vielä kaksi kertaa. Eli yhteensä reilu puolituntia. Jokunen lepopäivä per viikko.Katotaan miten äijän käy.
Semmonen vinkki.
 
anna anna
Aloittelevana imuttajana kysyisin mitä eroa on tavallisissa penispumpuissa ja Bathmatessa. Lähinnä kiinnostaa on Bathmaten teho/ vaikutus peniksen kasvuun ja kummalla on nautinnollisemppaa imuttaa kyrpää? Bathmaten käyttö tuntuu hankalalta ja käyttö on sidottu aikalailla veteen. Normaali penispumppua käyttäessä voi vaikka samalla työskennellä tietsikalla, vaikka se yleensä on kuitenkin jotain kalua nostattavaa.
 
bm-kasvattaja
Tylsä mittapäivitys:
lp= 8,5 // 9,5 // 10 // 10,5
ly=10,5// 11 //10,5 // 11,5
ep=16// 16 //16,5 // 17
ey=14// 14,5 //15 // 15

Eli mittaa tuntuisi pikkuhiljaa tulevan. Toivomaani visuaalista muutosta on hankala erottaa, ehkä koska mittaa on tullut selvästi myös ympärykseen ja kulli on aika paksu patukka näyttääkseen pitkältä. Lisää venyttelyä siis vaan.
 
vierailija
Nyt kun olen alkannut jelgingiä ja bathmate samaan aikaan niin tulee aika paljon noita punaisia pisteitä. Sen olen kyllä huomannut että munani on kasvannut 15-17cm. Mitenköhän paljon voin viellä saada pituutta näillä konstein. Olisin tyytyväinen jos saisin sellaiset 18cm niin voisin jäädä siihen. Mahtaako nämä tulokset olla pysyviä. Olen siis käyttänyt bathmatea nyt vähän yli vuoden ja jelgannut 2 kuukautta.
 

Yhteistyössä