Bathmate Peniksensuurennin

  • Viestiketjun aloittaja Jauzaaa
  • Ensimmäinen viesti
Mate käyttäjä
Mittoja en ole tosiaan tutkinut mutta nyt kiireiden vuoksi on jäänyt tuo päivittäinen pois. Itsellä lähinnä kiinnostuksena oli tuo löysänä pituuden lisääminen kun muutaman liikakilon vuoksi (ja muutenkaan en mikään pieni pies ole) tappi näyttää hieman tumpilta.
Nyt olen suihkun yhteydessä joitain noista jelq-tyyleistä kokeillut pumppauksen jälkeen. Pitääpä nyt yrittää ottaa hieman enemmän tosissaan ja pyrkiä siihen 20 min päivässä tahtiin.
 
Mate käyttäjä
Eikös se niin ollut että pitää hiplailla "puolierektio" eli kalu vähää vaille seisokissa. Semmosilla ainaki itse olen parempiin tuloksiin päässyt. Tosin ihan kylmiltäänkin aloittaen sujuu jo nykyisin
 
PeraPumppaaja
niin meinasin vaan kun viimeksi pumppasin "aikuisviihdettä" katsellessa kalu kivikovana sen 20min niin terskan pää turposi samoin esinahka. ja esinahkaa kiristi koko session ajan. Sitten kun pumppaa veltolla niin ei noita oireita, mutta onko siitä hyötyäkään?
 
Mate käyttäjä
Empä tiedä mistä voisi johtua. Itselläkin joskus kiristää terskan suunnilta. En tosiaan ole seisokin kanssa ikinä kokeillut. Ehkä kannattaa kokeilla puolikovaa tai ainakin siten että ei satu
 
3viikkoa käyttänyt
laite ei oo tässä ajassa tuonu senttiäkään mittaa erektiossa, mutta lepokoko on HUOMATTAVASTI suurempi. saa sit nähdä miten ajan myötä käy mutta toivoa ei oo vielä menetetty!
 
petty
Alkuperäinen kirjoittaja terska123:
käytin 10 päivää joka kerta 20 min. Terskan iho oli paksu käytön jälkeen. Pisteitä ja verenpurkauksia tuli. Sama juttu kuin muillakin putken reuna painaa kiveksiä vasten ja sattuu. Myös terksa painaa suoraan putken reunaa vasten kun alipainae on parhaimmillaan. Hiukan pelästyin että tämä pahentaa joten lopetin käytön.Yritin myös ottaa yhtyttä sähköpostitse mutta ei vastausta ole tullut.. No kaikista päätellen tämäkin vain tarvii harjoitusta lisää ja kärsivällisyyttä.... Onko muuten kellään pidempää kokemusta/kokemuksia Sizeagain Pills pillereistä. Itse söin niitä yheden paketin eikä tuloksia juurikaan tullut. Halut vain ehkä hiukan lisäänty. http://www.sizegainpills-suomi.com/queharapormi.html
Saman asian olen huomannut, ei mitään vastausta ole tullut lähettämiini sähköposteihin vaikka niin luvataan, taitaa olla huuhaata koko touhu, rahat pois ja sillee.
 
kylpymies
Mäkin ostin kyseisen laitteen noin kolme viikkoo sitten. Joku laittokin et kylvässä toimis paremmin ja näin on kelluu siinä hyvi itellään. menee 20 mintsaa aikas nopeesti. Mulla tullu kans paksuudessa ja pituudessa hyvää kehitystä. OLEN TYYTYVÄINEN. Onks muillakin tullu enemmän näkyvämpiä verisuonia kalun varteen?.
Suosittelen muuten kalun tehokasta rasvaamista pumpun jälkeen luin jostain ulkolaisista nettisivuista ja olenkin huomannut että iho ei enää arista niinku alussa.
Laitan myöhemmin lisää kokemuksii laittakaa muutkin.
 
Jori pumppaaja
Alkuun oli vaikeuksia, kun tuli niitä jurmujälkiä peniksen juureen ja kivespussiin. Nyt
laitan harsorullasta kääreen peniksen juureen ennen pumppausta. Harso joustaa, että
penis voi kyllä paisua putkessa hyvin ,eikä tunnu epämukavaa kipua enää. Laitan myös
harsoon liukastusainetta, jotta penis menee hyvin putkeen pumpattaessa eikä harso jarruta. Tuntuu hyvin mukavalta kullista. PUMPPAAN KAKSI KERTAA PÄIVÄSSÄ 20 MIN
KERRALLAAN. Nyt takana 6 viikkoa, eikä sanottavaa kasvua vielä näkyvissä.
 
japinaha
Kiitti vinkistä aikasemmalle, tilailin kans www.wickedtoys.fistä ja hyvin tuli perille, aika reilusti halvempi toi 72 kun se virallisen sivun myymä hinta, lisäks jos niiltä ei vielä ees vastauksia saa niin jippii.

mut joo, 4 päivää takana ja huomaan itse eroo nimenomaan lepopituudessa jo nyt. toinen että tuntuis seisokissa olevan paksuutta hivenen lisää tai sit vaan seisoo kovemmin. en missään tapauksessa menis väittään huuhaaksi vaan oon aika positiivisin mielin
 
kannattaakohan tää nyt
punasia pisteitä tuli ekan pumpin jälkee. mutta huomasin kyllä eron. terska oli isompi kun enne ja stondis hurja. uskon toimivuuteen.

onkoha noi punaset pisteet nyt syy lopettaa.jollain oli jotai allergioita. prkl.
 
Jori pumppaaja
Kyllä kasvua on jo tullut 1cm pituuteen ja 1,5 cm ympärys mittaan . Täytyy jatkaa harjoituksia. Tuossa joku jo epäili,että pumppaan liian usein.Oen kyllä käyttänyt
muita pumppuja jo useita vuosia ja andropenistä myös sekä saanut niillä yhteensä
kasvua 4,5 cm. Halusin nyt vain kokeilla,että onko bathmate parempi, kun sitä niin
mainostetaan niin paljon.Tiedän, että kasvua ei heti aina tule ,mutta täytyy uskoa
niin kyllä se vähitellen tulee. Kaluni on nyt tottunut tähän pumppuun niin, että mitään
kipua ei enää tunnu ja homma hoituu näppärästi. mittaakin on jo sen verran,että riittäisi. Vaimo vaan tykkää, että se yltää sinne pohjalle, kun siellä on se hekumapiste
ja sitä kun hieroo ja nytkyttää saa mahtavan orkun helposti. Toiset naiset kun tykkää
isosta. Jatketaan vain pumppailua ja viestitellään välistä.

 
JUSSI TREENARI
Haluan tosi ison kullin itselleni se on vaan 16cm ,joten tänään sain postista bathmaten täytyy alkaa harjoitteleen illalla. Olen vasta 15 v poika ja mun kalu on vasta toisek suurin meidän luokalla ,yhellä on 17 cm . Käy kyllä kateeks, kun se lesoo sillä ,että on luokan suurin kalu. HAluun yllättää sen kun mittaillaan seuraavan kerran ensi vuonna. Olen lukenut noit käyttöohjeita ,jotta pääsen illalla kokeileen. KASVAAK SE JO KUUDES VIIKOS MINKÄ VERRAN? Kertokaa tottuneet käyttäjät tuloksista. O0n kova jannu runkkailee tekis mieli päästä pukille kokeileen tytön kanssa. Mul on vielä poikuus tallella, mut hankin pian tyttöystävän, jotta pääsen paneen, kun panettaa niin hirveesti. ISO KULLI OIS KYLLÄ SAATAVA ENNEN SITÄ. Illalla sit aloitan venyttelyn. Mitä mieltä olette mun jutuista? Laittakaa kommentteja!
 
onnistunut käyttäjä
olen käyttänyt nyt 3 kk ajan 4-5 kertaa viikossa 20 minuutin ajan ja aina laittanu kyrvän rasvattuna ja puolistondiksessa sisälle. välillä jopa niin että olen täyttänyt sen vedellä lavuaarista ja käyttänyt ilman suihkua tai kylpyä. usein tulee renkaita peniksen juureen ja se on merkki siitä että laite alkaa olla liian pieni. jouluksi tulee suurempi laite markkinoille. lähtöpituus oli 19 cm ja nyt näyttää erektiossa ilman laitetta olevan 22 cm ja paljon paksumpi. laitteen sisällä menee venttiiliin saakka. eli olen tyytyväinen ja jatkan kasvattamista seuraavalla mallilla.
 
pikkukalle
Alkuperäinen kirjoittaja toimija:
Itse taitoin kalun pumppuun aluksi kaksinkerroin mutta nyt joudun odottamaan uudempaa versiota.
Saako noihinhän lisäputkia mistään??? Haluun yhä lisää pituutta ku vaimo kokoajan mankuu lisää, haluu et tulee siäkautta suuhun ja ulos, pakko tässä siis jatkaa!
 
Pari kuukautta käyttänyt
Moi taas..nyt kehitys hidastunut...pituutta ei ole tullut viim kuukauteen lisää.Tosin käyttö muutamien vkojen aikana vähäistä...no eipä ole ainakaan myöskään palautumista tullut..
Jossain edellisissä hyvä vinkki...rasvaus pumppauksen jälk niin ei tule jälkiä varteen..
Vitsiniekkoja näköjään riittää..no hyvä niin..
 
jori pumppaaja
Tänään otin kalun pumpusta ja sieltähän tuli aivan mahottomaksi paisunut vehje. Pumpun pituus loppuu jo kesken, kun kulli ottaa kiinni venttiiliin. Aivan liian lyhyt putki ja paksumpikin saisi olla . Jos pidän putkessa 20 min täyteen ei sitä tahdo saada pois millään sieltä . Erektiopituus nyt 22,5 cm , levossakin 19 cm . Jättikullin raja tuli ylitettyä, johon en uskonut, mutta totta se on. Vaimo vain tykkää yhä enemmän, kun kiskoo yhtenään makuukammarin puolelle. Täytynee jatkaa tuota BATHMATEN PUTKEA itse. Ajattelin tilata toisen ja panna jatkoa toisesta vaikka teippaamalla pitempi latvaosa.
 
jori pumppaaja
Eilen menin uimahalliin saunaan, ja olihan siellä tuttujakin. Kyselivät,että oletko käynyt Virossa aivan äskettäin, kun kalus on, kun hevosella? Sanoin, että se nyt on vaan sitä pienikaluisten peniskateutta aivan samoin kuin kalamiehillä on kalakateutta. Tuossa äsken unohdin kertoa tämän. Kyllä muuten huomasin, että toisetkin junnut vilkuilivat kaluani syrjäsilmällä , eivät kyllä sanoneet mitään. ISETUNTONI on nyt rautaa!
 

Yhteistyössä