Barack Obama kampanjoi Bidenin puolesta: ”Faktantarkastajat eivät pysy enää perässä, Trump valehtelee ihan jatkuvasti”

  • Viestiketjun aloittaja Ääliötrump
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Harva demokraattisen maan poliitikko valehtelee paljoa. Ei voi. Se on eri asia, että puhuu itselleen sopivista asioista jne. Mutta puhdasta, jatkuvaa valehtelua, ei vaan voi tehdä. Paitsi tosiaan Trump.

Toisaalta Trump ehkä elää jossain harhaisessa maailmassa, että siinä mielessä vaikea sanoa, että valehteleeko hän.

Lissu ja muut persut täällä väittää, että "kaikki poliitikot valehtelee". Perustuu kai siihen, että heidän mielestään etenkin vihervassarit peittelevät maahanmuuton haittoja. He eivät ehkä nosta noita asioita kauheasti framille, mutta ei siellä niitä tilastollisesti todettu faktoja kiistetä. Toki heidän selitykset eivät monille kelpaa, mutta se on silti eri asia, kuin puhdas valehtelu.
 
kertoo hän joka tietää etukäteen mitä parin päivän päästä nähtävässä ohjelmassa tapahtuu
On se kova.
Minä kirjoitin 60 min -ohjelmasta josta on tehty teaser:

 
vierailija
Harva demokraattisen maan poliitikko valehtelee paljoa. Ei voi. Se on eri asia, että puhuu itselleen sopivista asioista jne. Mutta puhdasta, jatkuvaa valehtelua, ei vaan voi tehdä. Paitsi tosiaan Trump.

Toisaalta Trump ehkä elää jossain harhaisessa maailmassa, että siinä mielessä vaikea sanoa, että valehteleeko hän.

Lissu ja muut persut täällä väittää, että "kaikki poliitikot valehtelee". Perustuu kai siihen, että heidän mielestään etenkin vihervassarit peittelevät maahanmuuton haittoja. He eivät ehkä nosta noita asioita kauheasti framille, mutta ei siellä niitä tilastollisesti todettu faktoja kiistetä. Toki heidän selitykset eivät monille kelpaa, mutta se on silti eri asia, kuin puhdas valehtelu.
Helppohan se on sanoa, että"peitellään maahanmuuton haittoja" kun ensin itse liioitellaan niitä. Palstalta saa äkkiä sellaisen kuvan, että koko Suomi olisi Rinkeby.
 
vierailija
Helppohan se on sanoa, että"peitellään maahanmuuton haittoja" kun ensin itse liioitellaan niitä. Palstalta saa äkkiä sellaisen kuvan, että koko Suomi olisi Rinkeby.
Hölömö kommentti!

Linkki liioitteluun?

Valehtelet kuin Trump, missä muka suomi on samanlainen kuin Rinkeby. Mutta se on lähitulevaisuudessa sellainen jos vihervassarit saavat olla pitkään vallassa
 
vierailija
Väritykseltään ollut jo 80 -luvulta asti poikkeava, mutta joko siellä palaa autot ja räjähtelee pommit joka yö? Rikastajajoukkojen harrastamaa väkivaltaa yksinäisiä kulkijoita kohtaan lienee jo liiankin kanssa, kuin myös ryöstöjä?
Itse kun asuin itä-helsingissä 80-luvun jälkeen, 2000-luvun puolella, ei se kyllä väritykseltään juuri poikennut. Tai sitten en ole nähnyt.
 

Yhteistyössä