Banni =Känni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ewi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ewi

Aktiivinen jäsen
27.07.2009
2 737
0
36
Itteni tarkoitus perustaa tähän keskustelu missä voi jakaa vertais-tuki kokemusta kun joutuu banniin.... kun on bannis voi lukea tätä.... kirjottakaa vinkkejä millä yli bannista + miltä on tuntunut??

ITTe voin jakaa oman kokemukseni.....kaikille yleis-hyödyksi= ihminen on elukka joka oppii toisten virheistä =) POsitiivi nen puoli asiassa =)--->>VOi ottaa menneestä opikseen =)

ENnnen ittelleni banni oli sama asia kun känni.... Ittestä tuntu= tulin kaks plus kavereiden hylkäämäksi?? Tiedän= en sovi muottiin-->>Silti olen yhden vertainen esim ScarletORavan kaa. Ittestä tuntu etten kelpaa? Itkin + hukutin suruni viinaan ITte oppinu nyt= viina ei vie murhetta lopullisesti vaikka hetken auttaa?? :'(
Olin bannissa kolme kertaa--->>Tiedän mistä puhun :attn: 10 + 15 + 15 pvää.....lasken= 40 päivää.... ittelleni ennen kaverit oli vain netissä--->>itte huomannu live kavereista enemmän haittaa kuin hyötyä......... Itte pyydän jokaista miettii miltä tuntuu olla yli kuukaus eristettynä ihmisisistä??? AIkuisesta keskustelu seurasta josta ei tarvi maksaa toisin kuin puhelin linjalla?? VOin sanoa ilman lähi baarin ukkoja en ois selvinny....... pikku päässä ei riitä haastetta ittelleni...

VOin toimia ittes tuki henkilönä-------->>Tässä asiassa + muissa =)

Jepulis..kerran olen olut bannissa peräti kaksi päivää !( tosin ihan aiheesta)!--> Eikä se mun elämääni pahemmin hetkauttanut..>> ehkä pitäis enempi tarkkailla mitä suustaan päästää,,,,!

useamman kerran ja läheskään aina en ole asiaa edes päiväkausiin huomannu. sit ku oon huomannu niin oon alkanu kelaa et miks ja tullut tulokseen et se täyty olla esim se kun sanoin "neekeri" tms. ja siitähän on aikaa varmaan useampi päivä joten varmaan mä oon ollu bannissaki jo useamman päivän. mulla ku ei ole tänne mustaa nikkiä ja muutenki käyn tääl aika harvoin niin mulle on aivan sama nuo bannit. varmaan useampi banni tullu ja menny niin etten ole itte tiennyt asiasta mtn. eli ei tosiaan ole traumoja niistä mulle tullut!

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Jepulis..kerran olen olut bannissa peräti kaksi päivää !( tosin ihan aiheesta)!--> Eikä se mun elämääni pahemmin hetkauttanut..>> ehkä pitäis enempi tarkkailla mitä suustaan päästää,,,,!

miksi olit, jos saa kysyä?

Alkuperäinen kirjoittaja nakku:
jos tuon ottaa noin raskaasti, niin eikö voisi käydä muila keskustelusivuilla?

miksi tuota bannia oli alunperin tullut?

mietin kans -> miks?

vai onko tässä syynä -> jätkä ei tykkää -> silmätikkuna -> banni :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
ittelleni ennen kaverit oli vain netissä--->>itte huomannu live kavereista enemmän haittaa kuin hyötyä......... Itte pyydän jokaista miettii miltä tuntuu olla yli kuukaus eristettynä ihmisisistä???

Jos tietokone vie voiton oikeista kavereista niin ei hyvin mene, toiminta ei ole terveellä pohjalla.

Ja murheet ei huku pulloonkaan, ne osaa uida.

No mä taas koen suurta ahdistusta siitä että en ikinä oo ollut bannattuna. Samalla tietty vituttaa se kun ei pääse ryyppäämään, koska ei ilman bannia voi ryypätä.

Yhteistyössä