BANAANILAATIKOT muuttolaatikkoina!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Asdfffuck
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Asdfffuck

Vieras
No kyllähä sä tiijjät, ku oot ittekki muuttoa tehny, et jengi hakee kaupast banaanilaatikkoja muuttolaatikoiks. Siis mit vit?!? Banskulodjussa on reikä keskellä pohjaa! Miten sä siihe ladot esim. kaikki ne kirjahyllyn painavat kirjat? Vtt miten banaalii! Ja sit ne on vielä niiiiiiiiiin pienikokoisii lodjuja, et niit saa hankkii niinku Baltia-rallaa viiskyt et sä saat ne kaikki sun kamas niihi! Kelaa! Ja sittenki pitää viel jostain saaha pahvit lodjuje pohjal ettei kamat valu ulos.!

Lähinnä mua ihmetyttää, miks ihmiset haluaa pakata tavaransa haiseviin laatikoihin. Tupakkalaatikot on sikäli parempia. Niihin voi ite hakata käsireiät. Tai sit ostaa kaupasta muuttolaatikoita. 5 kpl jotai 8 e muistaakseni Tokmannilla.

Muuttofirman kirjalaatikot on paljon pienempiä pahvilaatikoita ja niissä on moninkertainen pohja. Muuttofirman ohjeet oli, ettei kirjoja pitäisi pakata tavallisiin muuttolaatikoihin tai jos pakkaa, niin ei saa laittaa läheskään täyteen kirjoja, koska silloin niistä tulee liian painavia.

Minäkään en ole koskaan ymmärtänyt, mitä hyvää on banaalilaatikoissa, yhdessäkään muutossa en ole niitä käyttänyt, muita pahvilaatikoita kylläkin. Jollain oli aikoinaan alkon laatikoita muuttolaatikoina ja ne oli ainakin tosi hyviä.

Muuttofirman kirjalaatikot on paljon pienempiä pahvilaatikoita ja niissä on moninkertainen pohja. Muuttofirman ohjeet oli, ettei kirjoja pitäisi pakata tavallisiin muuttolaatikoihin tai jos pakkaa, niin ei saa laittaa läheskään täyteen kirjoja, koska silloin niistä tulee liian painavia.

Minäkään en ole koskaan ymmärtänyt, mitä hyvää on banaalilaatikoissa, yhdessäkään muutossa en ole niitä käyttänyt, muita pahvilaatikoita kylläkin. Jollain oli aikoinaan alkon laatikoita muuttolaatikoina ja ne oli ainakin tosi hyviä.
Niissä on hyvää helppo saatavuus, olematon hinta ja kätevä koko kantaa. Muutenhan ne on ihan paskoja.

Olen myös ihmetellyt tuota banaanilaatikoiden käyttöä, miten ne kasataan päällekkäin? Ehkä se sopii muuttajalle jolla on pieni omaisuus. Itse hain alkosta pahvilaatikoita, sellainen 12 viinipullon laatikko on melko sopiva tällaiselle pienikokoiselle naiselle.

Yhteistyössä