Bamse sadetakista onko liikaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Battimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Mä olen yrittänyt myydä Bamse sadetakkia jo tosi pitkään 10 ?:lla. Ilmeisesti liikaa toi hintapyyntö kun ei mene kaupaksi mutta en viitsisi halvemmallakaan myydä. Annan mielummin sitten vaikka jollekin serkun lapselle.

Joo no mie laitoin 5e et saa nähdä meneekö vai ei.

Mä olen yrittänyt myydä Bamse sadetakkia jo tosi pitkään 10 ?:lla. Ilmeisesti liikaa toi hintapyyntö kun ei mene kaupaksi mutta en viitsisi halvemmallakaan myydä. Annan mielummin sitten vaikka jollekin serkun lapselle.

Johtuu ehkä siitä, että moni ei osta sadetakkia vain Bamsea kuvien takia. Minusta tuo Bamsen sadetakki ei ole sadetakaista parhaimpia...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Johtuu ehkä siitä, että moni ei osta sadetakkia vain Bamsea kuvien takia. Minusta tuo Bamsen sadetakki ei ole sadetakaista parhaimpia...

Meil taas noi Lindexin sadetakit ovat olleet parempia kuin Rukkat ym. Siis muutkin kuin Bamse-kuosia olevat. Tai samaa materiaaliahan noi muillakin kuoseilla olevat sadetakit Lindexillä on.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Meil taas noi Lindexin sadetakit ovat olleet parempia kuin Rukkat ym. Siis muutkin kuin Bamse-kuosia olevat. Tai samaa materiaaliahan noi muillakin kuoseilla olevat sadetakit Lindexillä on.

Niin, nämäkinhän ovat makuasioita :). Itse olen ostanut nyt lapsille Reiman sadevaatteet ja vielä ainakin toimineet hyvin. Rukkaa ollut myös paljon, ja ihan ok, paitsi rukkaset huonoja! Ja Muumi-merkkisiä en enää erehdy toista kertaa ostamaan...

Yhteistyössä