TsainatLissee heitä ja mahdollisimman vähäpukeisina
Kopsasin Seiskan sivulta sinulle sopivan ohjeen:Olen aina ihmetellyt Jenni Vartiaista pidetään jumalaisen kauniina... Minä näen vain pikkuruiset tihrusilmät....
Ei. Niitä on ihan tarpeeksi ollut varmaan joka ketjussa.Lissee heitä ja mahdollisimman vähäpukeisina
No tuossa se on jo vähän ikääntynyt.Olen aina ihmetellyt Jenni Vartiaista pidetään jumalaisen kauniina... Minä näen vain pikkuruiset tihrusilmät....
No niin, tämä ratkaisi. Ihan itse rienasit minut esiin.Ja jos Omppumies tunkee niitä tähän ketjuun, niin se kertoo hänen lapsellisuudestaan.
hiemo kuittiÄlä turhaan lausu Johnnyn, sinun keskustelukumppanisi nimeä, sillä Johnny ei jätä kommentoimatta sille, joka hänen nimensä turhaan lausuu.
hieno siishieno kuitti
No onhan Jenni kaunis kun verrataan suomalaisten naisten yleiseen tasoon.Olen aina ihmetellyt Jenni Vartiaista pidetään jumalaisen kauniina... Minä näen vain pikkuruiset tihrusilmät....
Pyydän nätisti: mee pois tästä ketjusta. MENE POIS.No niin, tämä ratkaisi. Ihan itse rienasit minut esiin.
Älä turhaan lausu Johnnyn, sinun keskustelukumppanisi nimeä, sillä Johnny ei jätä kommentoimatta sille, joka hänen nimensä turhaan lausuu.
Bae Yoon Young, aasialainen huippumalli
"Candy Ball", Aasiassa esiintyvä eurooppalaistaustainen (Latvia) cosplay-malli "kissana" vierailijoiden toivomassa asussa, pyöreät siniset silmät.
Sohvin tissit on parhautta.Vihreiden Sofia Virta menee bambikerhoon heittämällä.
Toi blondi on kyl nätti.Hollantilainen malli Doutzen Kroes ei ole ihan bambisilmä, mutta säihkysilmä. Poseeraa Eva Longorian kans tuossa.
Toki kelpaa! Molemmilla ihana katseMiksi ei Anne Pohtamo tai Tanja Karpela kelpaa tähän ketjuun?
Oletpa nyt tosikkomaisella tuulella. Mutta pyysit nätisti, joten en laita tänne tsainoja, vaan noita silmänmuodoiltaan makuusi sopivia eurooppalaisia.Pyydän nätisti: mee pois tästä ketjusta. MENE POIS.
Kunnioita edes joskus toisen toivetta.
Sulla on vaikeaa olla silloin, kun jotakin muuta ihmisryhmää kehutaan kuin sun omaa suosikkiasi.
Marilynin alkuperäiset tíssit olivat sopivan kokoiset. Silmät aika pienet....Raskaat silmäluomet voi olla vanhemmiten ulkonäköhaitta ja itselläkin on yläluomet alkaneet 40 ikävuoden roikkua, tekevät väsyneen näköiseksi.
Mutta nuorempana ne ovat kauniit, ja sen tiesi Marilynkin. Tosin saattoi olla plastiikkakirurgiaakin.
Mikään ei estä laittamasta kuvia tähän ketjuunMiksi ei Anne Pohtamo tai Tanja Karpela kelpaa tähän ketjuun?