Bakteerivaginoosi

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla on ollut edellisessä raskaudesta bakteerivaginoosi suurinpiirtein puolessavälissä raskautta. Sain neuvolalääkärille ajan, joka totesi asian ja antoi reseptin lääkettä varten. Inhottava vaiva, mutta oireet helpottavat nopeasti hoidon aloitettua.
 
vierailija
Menee vähän ohi aiheen, mutta mulla oli bakteerivaginoosin oireita ennen viimeisintä raskautta. Oireet ryöpsähtivät valloilleen aina yhdynnän jälkeen. Yritin hoidella sitä jollain Bulgarian jugurtilla ja mitä näitä kotikonsteja nyt on. Olin hieman huolissani raskauden alettua, koska olin lukenut bakteerivaginoosin mahdollisista haitoista raskaudelle. Mutta raskauden alettua en uskaltanut käyttää entistä liukuvoidetta, ja kun emme saaneet haettua mitään apteekin turvallisempia tuotteitakaan, kokeiltiin rypsiöljyä. Ja kappas vain, bakteerivaginoosin oireet jäivät pois. Siitä lähtien ollaan jatkettu rypsiöljyn avulla, ja hyvin on mennyt.

Sun tilanteessa hakisin ehdottomasti lääkkeet, mutta kannattaa sen lisöksi yrittää selvittää, mikä sitä vaginoosia aiheuttaa tai ylläpitää. Meillä suurin syyllinen nähtävästi oli liukuvoide.
 

Yhteistyössä