Bakteerivaginoosi raskaana

Heips. Mulla on luultavasti toi bakteerivaginoosi ja tänään hain apteekista vagisan emätin puikkoja joita voi käyttää raskauden ja imetyksen aikana. Kokeilin nyt laittaa semmosen puikon ja jokuaikasitten se puikko alko varmaa vähä valumaan (näin on käyny ennenki ku oon käyttäny vähä samantapasta mut vaa semmosena pillerinä) en tiiä miks kysyn tätä mut onko muilla jotka on käyttäny näitä valmisteita ni alkanu valuttaan sieltä se puikko tai pilleri?
 
vierailija
Vagisan ei hoida bakteerivaginoosia, joka voi altistaa keskenmenolle tai jollekin muulle raskauskomplikaatiolle. Haepas oikea diagnoosi lääkäristä ja asianmukainen resepti.
 
vierailija
Ja on normaalia, että emättimeen laitettavat lääkkeet valuu. Siksi antibiootti bakteerivaginoosiin annostellaan illalla, esim Zidoval tai Flagyl. Mut ne saa vaan reseptillä.
 
Vagisan ei hoida bakteerivaginoosia, joka voi altistaa keskenmenolle tai jollekin muulle raskauskomplikaatiolle. Haepas oikea diagnoosi lääkäristä ja asianmukainen resepti.
Okei no mulle sanottii et ihmiset on käyttäny bakteerivaginoosiin noita puikkoja ja on sillä hoitunut mutta tosiaan mulla saattaa olla myös hiivatulehdus mutta täytyypi soittaa varmaan neuvolaan ja kysästä vielä
 
vierailija
Joo mut "ihmiset" on eri asia kuin "raskaana olevat". Ja apteekkari ei ole lääkäri. Bakteerivaginoosi ei vaadi hoitoa muilta, vain jos on kovat oireet TAI olet raskaana.
 
Joo mut "ihmiset" on eri asia kuin "raskaana olevat". Ja apteekkari ei ole lääkäri. Bakteerivaginoosi ei vaadi hoitoa muilta, vain jos on kovat oireet TAI olet raskaana.
Joo asiasi tuli selväksi jo. Mulla on neuvola aika tiistaina joten kysyn sitten sieltä. Ja tämä henkilö joka kertoi asiasta niin on raskaana itsekkin, mutta joo hän ei ole lääkäri joten on hyvä kysyä ammattilaiselta
 

Yhteistyössä