Bake and Party

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja An-Nikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

An-Nikki

Jäsen
25.08.2008
312
0
16
Kukaan tilannut tästä nettikaupasta? Haluttaisi ostaa kauppa tyhjäksi.. :p Olen ihan vasta hurahtanut kakkuilemiseen ja tekisi mieli kokeilla kaikkea uutta. Ovat näköjään avaamassa putiikkia Hertsikkaan.

Kokeilin pari viikkoa sitten. Alle viikossa tuli tavarat kotiin.

Noi 5e muotit (suklaa tms) ovat sitten todellakin erittäin perusmuovisia ja eivät ole ikuisia. Mutta Nordic Waren kakkuvadit mahtavia, mutta tietty hinnakkaita. Mutta sama maksavat muuallakin suomessa

Nimenomaan niitä kakkumuotteja ja pursotinjuttuja ja erilaisia värejä tässä himoitsen.. Miehen ajattelin joskus yllättää pallokakulla kun sieltä läytyisi puolikas tai 3D pallovuoka :)

Tohon silikonivuokaan olin tyytyväin. Tosin näyttää, että suklaamunien teko ei ole niin helppoa kuin oletin. Siis sellaisten jotka ovat vähän onttojakin.

Onko kukaan tehnyt suklaamunia? Kuinka paksut reunat olette tehneet ja miten? Mulla on siis silikoninenn munamuotti olemassa.

Nordic Waren kakkumuotit ovat laadukkaita ja eivät vaadi jauhottamista. Olen ostanut linnamuotin aikaisemmin ja nyt ostin merirosvolaivan... Mä haluaisin muitakin :ashamed:

Ihanaa!!!! Tuleeko Helsinkiin kakkutarvikekauppa! Tätä on odotettu!

En minä sieltä paljoa osta, lähinnä sokerimassaa sun muuta mitä ei tosiaankaan viitsi tilata postitse kun postikulut on kaksi kertaa tuotteen arvo. Enkä myöskään yhden sokerimassan vuoksi viitsi Tuusulaan asti ajaa.

Yhteistyössä