Bääbää lampaat!

vierailija
Vituttaako kulunut työviikko kun on ollut hirvittävää työstressiä, täytynyt herätä aikaseen ja pomo huutanut pää punaisena sekä asiakkaat vittuilleet? Ajattelitko vetää nyt viikonloppuna pään täyteen jotta unohtaisit stressin ja vitutuksen?

Itsehän olen vapaaherranna heränyt milloin haluan, tehnyt juuri niitä juttuja joista saan nautintoa ja asun muuten keskeisellä paikalla Helsingissä. Kun tulee vähällä toimeen niin on täysin vapaa. Ei aikomustakaan työorjaksi. Ja te lampaat kustannatte korkeilla veroillanne kaiken tämän, kiitos siitä :)
 
vierailija
Kiitos kysymästä! Viikko on ollut aivan ihana. Aamulla olen herännyt aikaisin ja malttamattomana, että koska pääsee töihin.
Pomon ja työkavereiden kanssa vitsailtu ja ratkottu visaisia ongelmia. Asiakkaat tietenkin on vihaisia ja omituisia, mutta suurin osa niistä on kyllä leppynyt, kun jaksaa itse olla ystävällinen ja asiallinen.
Harmittaa, et työviikko loppui niin aikaisin, kun olisi yhtä työjuttua voinut vielä kehittää. Mutta olen vannottanut itselleni,etten tee viikonloppuna töitä, vaikka kuinka tekisi mieli.

Nyt laadukas punaviini herkullisen salaatin kera, sitten ehkä vähän aikuisten leikkejä.

Hyvää viikonloppua sullekkin, herra vapaaherra!
 
vierailija
oih kiitos arvon rättis kun siulla on aina niin paljon viisasta sanottavaa palstalla
arvostan suuresti
Pää pää pässi onko lankoja. Vanha lastenlaulu, josta muistan jotain jatkosta. Laulussa luetellaan mitä villoista neulotaan.
Paljon porua ja vähän villoja.
Minäkin olen tyytyväinen elämääni.
Kun oppii luopumaan sovulla turhista asioista, saa tilalle paljon hyvää.
Katsoin eilen dokumentin, jossa kirjailija Agatha Christie kävi Luxorissa. Harrastin aikoinaan innokkaasti vatsatanssia. Yksi ope ehdotti minulle, että lähdetään Luxoriin hänelle tutun tanssinopettajan tunneille. Samaan aikaan uutisoitiin Luxorin pommeista.
Egypti aina kiehtoo minua. Onneksi pääsen netin avulla tutkimaan arkeologien kaivauksia.
Saas nähdä mitä seuraavaksi putkahtaa mieleeni aivojeni muistilokeroista.
 
vierailija
Pää pää pässi onko lankoja. Vanha lastenlaulu, josta muistan jotain jatkosta. Laulussa luetellaan mitä villoista neulotaan.
Paljon porua ja vähän villoja.
Minäkin olen tyytyväinen elämääni.
Kun oppii luopumaan sovulla turhista asioista, saa tilalle paljon hyvää.
Katsoin eilen dokumentin, jossa kirjailija Agatha Christie kävi Luxorissa. Harrastin aikoinaan innokkaasti vatsatanssia. Yksi ope ehdotti minulle, että lähdetään Luxoriin hänelle tutun tanssinopettajan tunneille. Samaan aikaan uutisoitiin Luxorin pommeista.
Egypti aina kiehtoo minua. Onneksi pääsen netin avulla tutkimaan arkeologien kaivauksia.
Saas nähdä mitä seuraavaksi putkahtaa mieleeni aivojeni muistilokeroista.
jätä pliis kertomati (vrt viim lause)
 
vierailija
Mä ostan mielelläni ja arvostaen ruokani kaupasta tai ravintolasta. Ei tulisi mieleenikään halveksia toisten työpanosta!

Tykkään omasta työstäni, vkloppuna teen asioita joita tykkään tehdä viikonloppuna, ja viikolla käyn mielelläni töissä. Pomo ei huuda, työkaverit on mukavia, ilmapiiri aikaansaapa mutta rento ja palkka riittävä.
 

Yhteistyössä