Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Kävitkö sä siis yksityisellä ultrassa? (en jaksa alkaa plärää meidän odotuspuolen pinoa... )
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Kävitkö sä siis yksityisellä ultrassa? (en jaksa alkaa plärää meidän odotuspuolen pinoa... )
Kato profiilista,kaikki ok,ultran mukaan olis 4 päivää vähemmän mut katotaan mitä np-ultrassa sanotaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Kävitkö sä siis yksityisellä ultrassa? (en jaksa alkaa plärää meidän odotuspuolen pinoa... )
Kato profiilista,kaikki ok,ultran mukaan olis 4 päivää vähemmän mut katotaan mitä np-ultrassa sanotaan![]()
Niin niin, mä katoin tuota sun uä-kuvaa, ja se on paaaaljon parempi kun mun kuva, niin ajattelin vaan, et tuleeko noin aikasilla viikoilla jo noin hyviä kuvia uusilla koneilla...?
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Kävitkö sä siis yksityisellä ultrassa? (en jaksa alkaa plärää meidän odotuspuolen pinoa... )
Niin niin, mä katoin tuota sun uä-kuvaa, ja se on paaaaljon parempi kun mun kuva, niin ajattelin vaan, et tuleeko noin aikasilla viikoilla jo noin hyviä kuvia uusilla koneilla...?
Luulisin et tuolla on uusimmat vehkeet käytössä,maksaakin sen verran,missäs sä kävit ultrassa?