BABYSHOWERIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaisu

Vieras
nyt kaivataan ideoita vauvakutsuja varten.

ruokaa, juomaa ja hyvää seuraa, mutta mitä muuta?
jotain hyviä leikkejä/kisoja liittyen kuitenkin jotenkin vauvaan/äitiin/odotukseen yleensä.

aion itse järkätä itselleni kutsut. ihmisetkin on jo kutsuttu, mutta mitä toimintaa voisi joukossa olla?!

olen ensimmäinen tuleva äippä ystäväpiiristämme, joten nämä ovat ekat kutsutkin.. vink-vink-vinkkejä¤

eräillä vauvakutsuilla kaikki vieraat toivat vauvakuvan itsestään. Kuvat oli liimattu isolle kartongille ja vieraat arvuuttelivat, kuka kukin on kuvissa.

Kannattaa varmaan ihan vaan googlata babyshower ideas niin löydät enemmän vinkkejä.

Mukavia kutsuja!

eikös tuo ole vähän teennäistä järjestää itselle vauvakutsut? Taitaa kyse olla vaan lahjojen haalimisesta, musta kun idea tuntuu tyhmältä ja tosi itserakkaalta. Eri asia jos joku kaveri järkkäis yllätyksenä, voisin jopa pitää siitä. Taidat olla aika aika nuori vai mitä? Kun olet ekakin vielä kaveriporukassa.. ?

hei te kaksi hapannaamaa, jotka avaudutte alkuperäiselle. mitä sitten, jos vauvakutsut on teidän mielestänne typeriä? ei pitäisi olla teiltä pois jos teitä ei ole koko kutsuille edes kutsuttu.

Moi,
ap älä välitä em. kommenteista.. Juhlat ovat aina paikallaan, olivat ne sitten ""jenkkityylisiä"" tai eivät.
Me järjestimme viime vuonna ystävällemme babyshowerit ja oli hauskaa! Jokainen juhlija veikkasi vauvan syntymäpituuden ja -painon sekä sukupuolen. Lähimmäksi arvannut palkittiin vauvan synnyttyä. Järjestimme myös tulevalle äidille erilaisia juttuja, kuten vauvanuken pukemista eri säihin, ""tietokilpailu"" saduista ja lastenohjelmista jne. Hain juhlaan vinkkejä mm. täältä Soneran keskustelusivujen juhlat-(tai vastaavalta)palstalta.
Jokainen toi ruuat nyyttäriperiaatteella ja lopuksi siivottiin kämppä niin että äiti sai levätä. Oli oikein hauskat vauvajuhlat -toivottavasti teilläkin!

Mun 30-vuotissynttärit ajoittuivat raskauden loppupuolelle ja kutsuin kaikki likkakaverini viettämään synttäreitä meille. Mukavaksi yllätyksekseni niistä tulikin ""babyshowerit"", vaikkei alunperin ollutkaan niin tarkoitus. He olivat tilanneet herkkuruokia pitopalvelusta, saunottiin ja tuleva vauvamme sai muutaman paketin lahjaksi.

Meillä ei ollut mitään vauva-aiheisia leikkejä, mutta jo yhteen kokoontuminen ja illanvietto tyttöporukalla oli kivaa.

juu nuoria ollaan ja teennäisiä. lahjatkin on kivoja. :) mitä sitten. ääh. en yhtään jaksa tollaisia tylsiä ihmisiä, ku pitää toisilta juhla-ilotkin kieltää. mussunmussunmussutusta. istukaa sitten kotona yksiksenne ja syökää kynsiä.

sitäpaitsi jenkit rules!

kiitos noista mukavista ideoista¤ uskon, että illasta tulee kiva ilman mitään erityistä ohjelmaakaan. kuhan on ruokaa! koska ruoka maistuu. oma mmmani muistutteli, että nyyttäri-meininki näissä pileissä yleensä on, mutta minä tahdon laittaa kaiken itse. tykkään laittaa ja passata muita. eikä mua tarvi hemmotella, eikä vauvalle tartte lahjoja ostaa, kaikki tarpeellinen on jo. mutta JUHLAT! juhlat ne olla pitää aina kun on joku pienikin syy niitä juhlia. voisi joskus juhlia juhlia. joop.

mutta kiitti vinkki vitosista.

Yhteistyössä