BABYBJÖRN ja Kaksplus.fi kysyy: Oliko BABYBJÖRN Miracle rintareppua helppo käyttää?

Reppu oli mielestäni hyvin helppokäyttöinen. Repun säädöt sai helposti sopivaksi vaikka kantaja välillä vaihtui ja vauvan sai rintareppuun helposti. Reppuilin päätteeksi vauvan sai repusta pois ja repun riisuttua päältä ilman, että tarvitsi vauvaa laskea pois sylistä. Tämä oli erityisen hyvä, koska jos vauva hermostui repussa, lohtu oli koko ajan lähellä.
 
Kyllä reppua on helppo ja miellyttävä käyttää. Kuin kantaisi täysin normaalia "koulureppua" etupuolella tosin vauva kyydissä. Olen aina itse ollut näitä perus reppujen enkä olkalaukkujen ystävä. :D

Tuplakuplan mainitsema repun helppo säätömahdollisuus erikokoisille ihmisille toimii meidänkin perheessä. Vauvaa kun haluaa kannella repussa lisäkseni isi ja mummo hyvin usein. Lisäksi vauvan saa ripeästi reppuun ja sieltä pois.

Jes toimii! :)
 
HP
Reppu oli myös minun mielestäni todella helppo käyttää. Säätömahdollisuus iso plussa! Tukeva ja hyvä reppu, johon lapsi on helppo asettaa.

Repun kuljettamiseen ilman vauvaa hankimme pienen repun. Näin reppu pysyi mukana matkisten korissa, ilman että vei koko tilaa. Tälläinen pieni pussukka olisi ihan hyvä olla repun mukana jo pakkauksessa =)
 

Yhteistyössä