T taustalla Aktiivinen jäsen 19.05.2004 63 720 9 36 13.02.2006 #1 Ovatko samankokoisia? Tuo babymalli näyttää niin hellyyttävältä vuoden ikäiselle, mutta tuntuu niin paljon leveämmältä, sellaiselta pussilta.
Ovatko samankokoisia? Tuo babymalli näyttää niin hellyyttävältä vuoden ikäiselle, mutta tuntuu niin paljon leveämmältä, sellaiselta pussilta.
P Pymppy Vieras 13.02.2006 #2 missä asiassa? onhan ne vauvamallin vaatteet kaikki paljon ihanempia kuin nuo 100 senttiset asiassa kuin asiassa...
missä asiassa? onhan ne vauvamallin vaatteet kaikki paljon ihanempia kuin nuo 100 senttiset asiassa kuin asiassa...
T taustalla Aktiivinen jäsen 19.05.2004 63 720 9 36 13.02.2006 #3 Niin tarkoitan että onko esim. haara-lahje mitta sama tai hihojen pituus? Niska-haara mitta myös askarruttaa... Mietin siis kumman ostaisin..
Niin tarkoitan että onko esim. haara-lahje mitta sama tai hihojen pituus? Niska-haara mitta myös askarruttaa... Mietin siis kumman ostaisin..
R rentunruusu harmaana Vieras 13.02.2006 #4 mulle käynyt monesti niin kun olen "silmämääräisesti" katsonut jotain babymallia, on näyttänyt isolta mut sit kun on päälle kokeillut niin onkin ollut selkäosuudelta lyhyt(hartia-peppu), lahkeissa kylläkin pituutta riittänyt.
mulle käynyt monesti niin kun olen "silmämääräisesti" katsonut jotain babymallia, on näyttänyt isolta mut sit kun on päälle kokeillut niin onkin ollut selkäosuudelta lyhyt(hartia-peppu), lahkeissa kylläkin pituutta riittänyt.