Baari + Shortsit

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis äiti ihminen ei todellakaan pukeudu noin! Hop hop halpahalliin ostaan verkkarit ja ukon 10vuotta vanha t-paita päälle ja tukka sekasin muksujen kanssa kauppaan. :D :D
ai niin joo, äidit ei käy yökerhoissa... viddu :$
ajattelin et jos ens viikolla olis lämmintä niin meen bikineissä kasaan qstockia :xmas: siinä olis pojille hottia mammaa saatana :kieh:
Mun kaveri haukku mut päin naamaa huoraksi kun näytin millaisen farkkuminin ostin. :whistle: Tää mamma on just näitä edellä mainittuja, eikä edes viitsi huolehtia omasta ulkonäöstään vaikka siihen ois mahdollisuus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
ai niin joo, äidit ei käy yökerhoissa... viddu :$
ajattelin et jos ens viikolla olis lämmintä niin meen bikineissä kasaan qstockia :xmas: siinä olis pojille hottia mammaa saatana :kieh:
Festareillahan suorastaan kuuluu olla niin vähissä vaatteissa kuin keli sallii. :xmas:

Mies sanoi mun provinssikuvat nähtyään, että "no en mä nyt varsinaisesti ylpeä oo, mutta en mä sua vaihtaakaan halua." :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun kaveri haukku mut päin naamaa huoraksi kun näytin millaisen farkkuminin ostin. :whistle: Tää mamma on just näitä edellä mainittuja, eikä edes viitsi huolehtia omasta ulkonäöstään vaikka siihen ois mahdollisuus.
Mulla on VALKOINEN farkkuminari. :eek:

Nyt skarppina siellä lastensuojelussa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun kaveri haukku mut päin naamaa huoraksi kun näytin millaisen farkkuminin ostin. :whistle: Tää mamma on just näitä edellä mainittuja, eikä edes viitsi huolehtia omasta ulkonäöstään vaikka siihen ois mahdollisuus.
mun kaverit sanoo nykyisin: "noi on just SUN tyyliset" :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun kaveri haukku mut päin naamaa huoraksi kun näytin millaisen farkkuminin ostin. :whistle: Tää mamma on just näitä edellä mainittuja, eikä edes viitsi huolehtia omasta ulkonäöstään vaikka siihen ois mahdollisuus.
Mulla on VALKOINEN farkkuminari. :eek:

Nyt skarppina siellä lastensuojelussa.
Mä en oo valkoisia housuja/hameita pitänyt sen jälkeen kun mulla alko menkat ku olin kaupassa ja valkoset housut jalassa, japanin lippu perseessä. :( :D :D
 
juurihoito
Alkuperäinen kirjoittaja Last Resort:
Alkuperäinen kirjoittaja juurihoito:
Anteeksi, mutta eikö se ole hirveän pölhön näköistä pukeutua noin? Niinku pyjamabileisiin menisit? Oletan että olet aikuinen etkä teini.
Mielipidekysymys. Kyllä, olen aikuinen. Tarkoittaako se että on vain jotkin tietyt vaatteet joihin saan pukeutua? Eli en saa pukeutua tavalla joka kuvastaa minua itseäni parhaiten ja mikä tuntuu hyvältä?
Ei mun mielestä yöpukuun ole soveliasta pukeutua kun lähtee ulos. Oli sitten äiti tai kuka vaan.

Teini-iässä muunmuassa tyyli- ja tilannetaju on liikaa vaadittu, että heille antaisin pyjaman anteeksi baarissa. Tosin eivät teinit vielä baariin pääsekään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Festareillahan suorastaan kuuluu olla niin vähissä vaatteissa kuin keli sallii. :xmas:

Mies sanoi mun provinssikuvat nähtyään, että "no en mä nyt varsinaisesti ylpeä oo, mutta en mä sua vaihtaakaan halua." :saint:
ai siekin olit rokkaamassa :D kävitkö juomassa alkoholia päälavan viereisellä olutteltalla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en oo valkoisia housuja/hameita pitänyt sen jälkeen kun mulla alko menkat ku olin kaupassa ja valkoset housut jalassa, japanin lippu perseessä. :( :D :D
Oi ei :/ Mulla onneks alkaa niin "hitaasti", että ehtii aina huomata ennen kuin mitään värikatastrofeja ehtii syntyä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en oo valkoisia housuja/hameita pitänyt sen jälkeen kun mulla alko menkat ku olin kaupassa ja valkoset housut jalassa, japanin lippu perseessä. :( :D :D
Oi ei :/ Mulla onneks alkaa niin "hitaasti", että ehtii aina huomata ennen kuin mitään värikatastrofeja ehtii syntyä.
Mulla on 2 kertaa alkanut tuollalailla menkat. Toisella kerralla istuin luennolla huomasin että penkki oli veressä, onneksi oli talvi ja mulla oli yli pepun ulottuva toppatakki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
ai siekin olit rokkaamassa :D kävitkö juomassa alkoholia päälavan viereisellä olutteltalla?
Meillä oli niin kiire juoda leirintäalueella, että ei me ees ehditty itse festarialueelle ennen kuin vasta sunnuntaina. Ja siis kolmen päivän liput oli... Mutta juu, ei tullu käytyä millään olutteltalla.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun kaveri haukku mut päin naamaa huoraksi kun näytin millaisen farkkuminin ostin. :whistle: Tää mamma on just näitä edellä mainittuja, eikä edes viitsi huolehtia omasta ulkonäöstään vaikka siihen ois mahdollisuus.
Mulla on VALKOINEN farkkuminari. :eek:

Nyt skarppina siellä lastensuojelussa.
Mä en oo valkoisia housuja/hameita pitänyt sen jälkeen kun mulla alko menkat ku olin kaupassa ja valkoset housut jalassa, japanin lippu perseessä. :( :D :D
:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
ai siekin olit rokkaamassa :D kävitkö juomassa alkoholia päälavan viereisellä olutteltalla?
Meillä oli niin kiire juoda leirintäalueella, että ei me ees ehditty itse festarialueelle ennen kuin vasta sunnuntaina. Ja siis kolmen päivän liput oli... Mutta juu, ei tullu käytyä millään olutteltalla.
harmi, oisit nähny mut ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Ku en mä tienny. :'(

Ens vuonna sit.
no katotaan tuunko ens vuonna ku nyt tulin linkin parkin takia :D vaikka oli se kivaa sunnuntaina ryypätä ilmaseksi vitusti :p
Niin no en mäkään tiiä ens kesästä oikeesti mitään.

Mä olin siellä Foo Fighterssin takia. Kai ens kesänäkin vois, jos sattuu silloin äitin ja isän luona oleen.
 

Yhteistyössä