Baari + Shortsit

Rupesin tuossa miettimään, kun pitäs kaiketi mennä viikonloppuna baariin, niin pääseekö naishenkilö shortseissa (ja legginseissä ) baariin? Kun yleensä miehet ei pääse shortseissa, meinaan siis paikkana enempi yökerhoa kuin kulmakuppilaa.

 
hnh
Selittäkääs kärryiltä pudonneelle, että onko ne housut ja legginssit samaa settiä vai onko siellä housujen alla kesäaikaan ihan oikeasti vielä toiset pöksyt? Katselin kauhuissani linja-autoasemalla jotain teiniä. Tukevat farkut jalassa ja sieltä pilkotti vielä legginssit nilkkoihin asti. Että miten järkyttävän kuuma sitä voi ihmisellä olla tällaisessa asussa kesällä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hnh:
Selittäkääs kärryiltä pudonneelle, että onko ne housut ja legginssit samaa settiä vai onko siellä housujen alla kesäaikaan ihan oikeasti vielä toiset pöksyt? Katselin kauhuissani linja-autoasemalla jotain teiniä. Tukevat farkut jalassa ja sieltä pilkotti vielä legginssit nilkkoihin asti. Että miten järkyttävän kuuma sitä voi ihmisellä olla tällaisessa asussa kesällä!
No, kyllä ne mulla ainakin erillisenä on :LOL: Mut ei mul ookkaan farkkushortsit, vaan ohuet leggingsit ja ohuet shortsit. Mä en välttämättä muuten tuollaista pukisi päälleni, mutta tän "muodin" myötä mun on mahollista käyttää lyhyitä housuja kun polvet on niin rumat etten muuten lyhyitä housuja pukis päälleni. Ei niissä kuuma tuu ku on ohuet!
 
Alkuperäinen kirjoittaja juurihoito:
Anteeksi, mutta eikö se ole hirveän pölhön näköistä pukeutua noin? Niinku pyjamabileisiin menisit? Oletan että olet aikuinen etkä teini.
Mielipidekysymys. Kyllä, olen aikuinen. Tarkoittaako se että on vain jotkin tietyt vaatteet joihin saan pukeutua? Eli en saa pukeutua tavalla joka kuvastaa minua itseäni parhaiten ja mikä tuntuu hyvältä?
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Last Resort:
Alkuperäinen kirjoittaja juurihoito:
Anteeksi, mutta eikö se ole hirveän pölhön näköistä pukeutua noin? Niinku pyjamabileisiin menisit? Oletan että olet aikuinen etkä teini.
Mielipidekysymys. Kyllä, olen aikuinen. Tarkoittaako se että on vain jotkin tietyt vaatteet joihin saan pukeutua? Eli en saa pukeutua tavalla joka kuvastaa minua itseäni parhaiten ja mikä tuntuu hyvältä?
heh vai kuvastaa legginsit ja shortsit sua.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Last Resort:
Alkuperäinen kirjoittaja juurihoito:
Anteeksi, mutta eikö se ole hirveän pölhön näköistä pukeutua noin? Niinku pyjamabileisiin menisit? Oletan että olet aikuinen etkä teini.
Mielipidekysymys. Kyllä, olen aikuinen. Tarkoittaako se että on vain jotkin tietyt vaatteet joihin saan pukeutua? Eli en saa pukeutua tavalla joka kuvastaa minua itseäni parhaiten ja mikä tuntuu hyvältä?
Jos oot huomannut, niin palstalla aina baarivaateneuvoa kysyessä vastaus on "farkut ja joku kiva toppi/paita". Kai se on ainoa hyväksyttävä bilevaatekerta äiti-ihmiselle.

Enkä nyt sillä, että farkut+toppi -yhdistelmässä olisi vikaa. Niissä mäkin olen usein. En aina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Last Resort:
Alkuperäinen kirjoittaja juurihoito:
Anteeksi, mutta eikö se ole hirveän pölhön näköistä pukeutua noin? Niinku pyjamabileisiin menisit? Oletan että olet aikuinen etkä teini.
Mielipidekysymys. Kyllä, olen aikuinen. Tarkoittaako se että on vain jotkin tietyt vaatteet joihin saan pukeutua? Eli en saa pukeutua tavalla joka kuvastaa minua itseäni parhaiten ja mikä tuntuu hyvältä?
heh vai kuvastaa legginsit ja shortsit sua.....
Enpä nyt tarkoittanut vain ja ainoastaa noita kahta vaatekappaletta, vaan ylipäätään. Onko "aikuiselle" ihmiselle jokin oma vaatemallistonsa jossain? Olen aina kuvitellut että jokainen saa olla oma ittensä ja pukeutua miten tahtoo, laittaa hiuksensa miten tahtoo...Mutta jollain on näemmä parempaa tietoa kuin mulla!! :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Alkuperäinen kirjoittaja Last Resort:
Alkuperäinen kirjoittaja juurihoito:
Anteeksi, mutta eikö se ole hirveän pölhön näköistä pukeutua noin? Niinku pyjamabileisiin menisit? Oletan että olet aikuinen etkä teini.
Mielipidekysymys. Kyllä, olen aikuinen. Tarkoittaako se että on vain jotkin tietyt vaatteet joihin saan pukeutua? Eli en saa pukeutua tavalla joka kuvastaa minua itseäni parhaiten ja mikä tuntuu hyvältä?
Jos oot huomannut, niin palstalla aina baarivaateneuvoa kysyessä vastaus on "farkut ja joku kiva toppi/paita". Kai se on ainoa hyväksyttävä bilevaatekerta äiti-ihmiselle.

Enkä nyt sillä, että farkut+toppi -yhdistelmässä olisi vikaa. Niissä mäkin olen usein. En aina.
Näinhän se taitaa olla, ja tuo vaatetus mullakin on joka siunaaman kerta kun jossain olen. Ihan jo senkin takia, oispa kiva laittaa jotain muutakin. Kun mä en esim. hametta tai mekkoa päälleni laita, se ois jo jotain kamalaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Jos oot huomannut, niin palstalla aina baarivaateneuvoa kysyessä vastaus on "farkut ja joku kiva toppi/paita". Kai se on ainoa hyväksyttävä bilevaatekerta äiti-ihmiselle.

Enkä nyt sillä, että farkut+toppi -yhdistelmässä olisi vikaa. Niissä mäkin olen usein. En aina.
jep ja minari-toppi-saappaat yhistelmä se vasta saakin metelin aikaan :saint:
 
;)
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Jos oot huomannut, niin palstalla aina baarivaateneuvoa kysyessä vastaus on "farkut ja joku kiva toppi/paita". Kai se on ainoa hyväksyttävä bilevaatekerta äiti-ihmiselle.

Enkä nyt sillä, että farkut+toppi -yhdistelmässä olisi vikaa. Niissä mäkin olen usein. En aina.
Ja hame ainoastaan, jos se on niin pitkä että laahustaa perässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Last Resort:
:LOL: Mut sithän se meni astetta paremmin se pukeutuminen nappiin :)
jouduin ihan ite kuule riisumaan ne vaatteet :kieh: tosin taisi olla se viikonloppu kun sisko ja veli oli kylässä niin en voinu raahata äijiä...
Hih, mitä nekään ois huomannu ku ois vähäks aikaa ottanu jonkun riisumaan vaatteet + muuta kivaa hetki, ja ajoissa ois potkinu pellolle ennenkuin muut herää? ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Last Resort:
Hih, mitä nekään ois huomannu ku ois vähäks aikaa ottanu jonkun riisumaan vaatteet + muuta kivaa hetki, ja ajoissa ois potkinu pellolle ennenkuin muut herää? ;)
mie oon kuulemma kovaääninen :snotty: :ashamed: :whistle: :saint: siis kuorsaamaan :kieh:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Jos oot huomannut, niin palstalla aina baarivaateneuvoa kysyessä vastaus on "farkut ja joku kiva toppi/paita". Kai se on ainoa hyväksyttävä bilevaatekerta äiti-ihmiselle.

Enkä nyt sillä, että farkut+toppi -yhdistelmässä olisi vikaa. Niissä mäkin olen usein. En aina.
jep ja minari-toppi-saappaat yhistelmä se vasta saakin metelin aikaan :saint:
Siis äiti ihminen ei todellakaan pukeudu noin! Hop hop halpahalliin ostaan verkkarit ja ukon 10vuotta vanha t-paita päälle ja tukka sekasin muksujen kanssa kauppaan. :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis äiti ihminen ei todellakaan pukeudu noin! Hop hop halpahalliin ostaan verkkarit ja ukon 10vuotta vanha t-paita päälle ja tukka sekasin muksujen kanssa kauppaan. :D :D
ai niin joo, äidit ei käy yökerhoissa... viddu :$
ajattelin et jos ens viikolla olis lämmintä niin meen bikineissä kasaan qstockia :xmas: siinä olis pojille hottia mammaa saatana :kieh:
 

Yhteistyössä