Baari illan jälkeen? ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niiiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niiiin

Vieras
Olen juuri avoliitosta eronnut parikymppinen ja tapasin eilen baarissa tosi mukavan jätkän. Olimme koko illan yhdessä ja menimme yöksi hänen luo. Emme tehneet sen kummempaa. Aamulla käytiin yhessä hörppäämässä take away kahvit ja hän saattoi mut pysäkille. Tyyppi oli juuri sellainen mitä olen kaivannut ja meillä oli hauskaa ihan jutellenkin. Hänkin sanoi niin. Hän kysyi faceeni mutta sanoin etten siellä enää ole. Mulla oli harvinaisen kivaa, en tosin tiedä kuinka normaalia tämä hänelle oli. Haluaisin kuitenkin kysyä häneltä haluaisiko hän nähdä joskus.. eisiis mitään treffejä vaan hauskanpitoa
Tai vaikka vaan seksiä. Olen siis juuri eronnut. Jos hän ei halua niin se on ok. Ongelma on myös se että mulla on vaan hänen kaverinsa numero koska hänellä on prepaid ja haluaisin kuitenkin koittaa edes tämän kaverin kautta ottaa yhteyttä. Kuka nyt ei hauskaa haluaisi pitää? Eriasia tietysti että kenen kanssa. Mulla ei kuitenkaan oo mitään menetettävää, eihän? :D mitä siis kannattaa lähettää kun tilanne on muutenkin jo näin alkeellinen ja teinimäinen? Haluan ottaa kuitenkin riskin, mitä lähetän? Onko ok esim että laitan että sanotko ****lle että jos haluaa tulla joskus käymään niin tekstaa tähän num t.****. Hänen kaverin kautta kun joudun kyselemään : D ja kun joku nyt ihmettelee miksi mei sitten vaihdettu numeroita niin minä en osaa olla sinkku :D ja tämä kuitenkin yritti facee kysyä eikä ehkä sitten viitsinyt enää . Tai että se on mahdollista :) jos hän muutenkin prepaidilla elää. No olkoot mitä o, haluan vaan neuvoja miten saan kaverin kautta järkevästi yhteyttä tähän ihmiseen?? En viitsi kysyä hänen numeroa kuitenkaan koska jos kaveri ei sitä anna/unohtaa ym niin kaikki tyssää enkä viitsi enää sitten kysellä ym. Haluan siis jättää pallon sinne ja kertoa suoraan mitä haluan. Muutenkun kivempi tulla torjutuksi näin kuin suoraan tälle hlö lle tekstaamalla :D Outoa kyllä mutta olkoon, niin kivaa meillä oli :)

Kai se sitten on ihan sama miten tulen torjutuksi :D tulee vaan enemmän tyrkky olo jos hän ei oo yhtään kiinnostunut ja kaverilta kysyn numerot ja tekstaan jotain outoo kun en vaan osaa :D siis että hän pelästyis liikaa .mieluummin nollan itteni vaan tälle kaverille :D ja kun sillä on just prepaidista menny saldo ja mietin jos se vaihtaakin heti numeroa.. että ne kaverit olisi tässä mielessä parempi vaikka outoa onkin. Pelottaa pakit :D helpompi jättää siks asia kaverin vastuulle kun se voi sit sille sanoo jos ei kiinnosta, et ei mulle tarvi :D

Mene takas faceen. Ei ne vanhat profiilit sieltä katoa.

Ja kysy sitä numeroa. Älä mitää muuta. Ja valitettavasti joudut sit itse soittamaan hänelle niin että tiedät keskustelevasi oikean henkilön kanssa. Muuten et voi koskaan olla 100% varma, että kaveri antoi sulle oikean numeron....

Yhteistyössä