[b]Selvennystä vailla [/b](Varoitus:hieman ällöttävää kuvailua:) )

Heipä hei kaikille ja hyvää alkanutta vuotta!!

Haluisin mielipiteitä mieltäni askarruttavaan asiaan.. Oon penkonut googlet läpi mutta mitään en löydä Ajattelin että kokemukset parhaita selvennyksen tuojia!
Elikkäs mulla on nyt menossa kp 39/32-43 ja mulla alkoi n. kp 33 rusehtava niukka vuoto joka kesti ehkä puoltoista päivää sit se loppu.
Uuden vuoden aattona tein testin joka oli nega ja sit sillon illalla tuli paperiin rusehtavan veristä vuotoa jossa oli jotain limaisia klönttejä mukana :p Tiistaina ei tullut taas mitään ja eilen oli tullu siteeseen vähän rusehtavaa taas ja tänään ei oo ainakaan vielä tullut mitään.. Mahaa on vihlonut n. parisen viikkoa alamahasta ja munanjohtimien kohdalta, menkkakipujakin on ollut, mut menkkamaisia selkäkipuja ei taasen ole ollut.
Eli kysmys kuuluu että kannattaako heittää toivo kankkulan kaivoon ja aloittaa uutta yritystä vai testata uudestaan kuhan on päivät ylittäneet ton pisimmän kierron? Ikuna ei kyllä tällaisia menkkoja ole vastaan tullut! Hermoja raastavaa
Yleensä alkavat runsaasti ja loppuvat tiputteluun!

Tuhannet kiitokset kaikille jotka jaksoivat lukea ja auttaa tässä kinkkisessä pulmassa!!
 
Kirjoituksestasi ei käynyt ilmi, oletko lopettanut jokunen aika e-pillerit. Jos olet, niin kaikenlaiset kummalliset vuodot voivat vaivat, kunnes elimistö on luonnollisessa tilassa.

Mutta mahdollista on myös, että kyseessä on ovulaatiovuoto. Joskus ovulaation tapahtuessa voi tulla rusehtavaa tai punaista vuotoa jonkin verran, ei kuitenkaan kai päivätolkulla.

Kyllä minä sinuna varaisin muutaman raskaustestin ja odottelisin sinne kp43 asti. Sitten jos ei menkkoja kuulu, niin testiä vaan kehiin. Alkuraskauteen voi liittyä kiinnittymisvuotoa (joillain rusehtavaa, yleensä kuitenkin kai kirkkaanpunaista) tai muuta pikkutiputtelua.

PLUSSIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Yhteistyössä