B-rapun puhtaus ennen nuohousta...

Elikkäs, ongelma on seuraavanlainen;
-molemmat tykättäisiin peppuseksistä mut nyt on kahdesti käynyt tosi yökösti. :snotty:
Ekalla kerralla ihmeteltiin seksin jälkeen et mikä hitto siellä lakanalla köllöttää ja se oli pas.kakikkare joka oli tullut kun ukkeli veti kikkelinsä ulos mun peffastani :eek:
No, sit meni puolisen vuotta et kumpikaan ei halunnu enää pyllyjuttuja ja nyt taas sit uskaltauduttiin ja kas kummaa, kikkeli ruskean laikullinen sit lopuksi. :xmas:
Mitä hittoa voisi tehdä et tietäisi milloin se suoli on tyhjä ja milloin ei? Kun siis ei taida ihan perus pas.kantamisella täysin tyhjäksi lähteä :whistle: :ashamed: :eek: :LOL: :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2007 klo 00:38 harmaa kirjoitti:
Elikkäs, ongelma on seuraavanlainen;
-molemmat tykättäisiin peppuseksistä mut nyt on kahdesti käynyt tosi yökösti. :snotty:
Ekalla kerralla ihmeteltiin seksin jälkeen et mikä hitto siellä lakanalla köllöttää ja se oli pas.kakikkare joka oli tullut kun ukkeli veti kikkelinsä ulos mun peffastani :eek:
No, sit meni puolisen vuotta et kumpikaan ei halunnu enää pyllyjuttuja ja nyt taas sit uskaltauduttiin ja kas kummaa, kikkeli ruskean laikullinen sit lopuksi. :xmas:
Mitä hittoa voisi tehdä et tietäisi milloin se suoli on tyhjä ja milloin ei? Kun siis ei taida ihan perus pas.kantamisella täysin tyhjäksi lähteä :whistle: :ashamed: :eek: :LOL: :'(

sori ei mulla neuvoja ole mutta nauran täällä vedet silmissä yksin.. ihan kipeetä tekee :LOL: olet verbalisesti lahjakas!!

no neuvoksi osaan vain sanoa, että peppuseksi on ihan kivaa, muta "ainoo p.aska juttu siinä on se p.aska :xmas:

:wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2007 klo 00:44 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2007 klo 00:38 harmaa kirjoitti:
Elikkäs, ongelma on seuraavanlainen;
-molemmat tykättäisiin peppuseksistä mut nyt on kahdesti käynyt tosi yökösti. :snotty:
Ekalla kerralla ihmeteltiin seksin jälkeen et mikä hitto siellä lakanalla köllöttää ja se oli pas.kakikkare joka oli tullut kun ukkeli veti kikkelinsä ulos mun peffastani :eek:
No, sit meni puolisen vuotta et kumpikaan ei halunnu enää pyllyjuttuja ja nyt taas sit uskaltauduttiin ja kas kummaa, kikkeli ruskean laikullinen sit lopuksi. :xmas:
Mitä hittoa voisi tehdä et tietäisi milloin se suoli on tyhjä ja milloin ei? Kun siis ei taida ihan perus pas.kantamisella täysin tyhjäksi lähteä :whistle: :ashamed: :eek: :LOL: :'(

sori ei mulla neuvoja ole mutta nauran täällä vedet silmissä yksin.. ihan kipeetä tekee :LOL: olet verbalisesti lahjakas!!

no neuvoksi osaan vain sanoa, että peppuseksi on ihan kivaa, muta "ainoo p.aska juttu siinä on se p.aska :xmas:

:wave:
Hih, kiva et jollain on hauskaa :xmas:
Vielä kun sais lahjakkaasti pyllyn puhtaaksi :attn:
Hyvät yöt sulle :wave:
 
Kivaahan se
Peppuseksi on kivaa. Suolihuuhtelu kannattaa tehdä ennen kuin kokeilee peppujuttuja jos kammoaa raitoja tms. Apteekista saat tarvikkeet. Laihduttajat tekevät noita myös, joten eivät katso kieroon. Tietysti se vaatii ennakointia eli ei oikein käy spontaaniin peppuseksiin.
Liukaste irroittaa aina vähän ruskeaa suolen seinämistä joten se on ihan normaalia. Suolen tyhjyydestä sen verran, että tunnet varmasti itse milloin suolesi on tyhjä ja olet valmis peppuleikkeihin.
Itse saan voimakkaimman O:n juuri peppuseksistä joten....
:p
 
iik
no ton takia mä en just anna miehelle sitä kakkosta vaikka mieli tekisi... kokemusta on jostain vuosien takaa ja kyllä hävetti... suoli tyhjenee aamusin (jos jotain nyt kiinnostaa) ja sillon ei VALITETTAVASTA ole koskaan aikaa harrastaa minkäänlaista seksiä! :ashamed:
 
peppu
Eräs *kokenut* kerran neuvoi mulle kotikonstin peppuseksiä ennen...suolihuuhteluun..

Toimii muuten...vaan kannattaa tehdä ainakin puoli tuntia ennen aktia...ettei tuu kiirus pöntölle;)

Siis..pöntölle istumaan..käsisuihkusta pääosa irti..ja siitä vettä peräsuoleen...

Painetta sen verran että menee.....
Hetken päästä ..suoli toimii..taatusti..eikä tule kikkareongelmia lakanalle;)


kokeilkaas vapaasti

Halvempaa kuin apteekista ostamalla...peräruiskesysteemejä
 
Alkuperäinen
Pitänee kokeilla tuota käsisuihkuhommelia, mut herran tähden, ei kait sitä käsisuihkun päätä nyt sinne ahteriin sisuksiin survota :whistle: Mut eihän se vesi kyllä mee sinne jos ei survota, kääk, olen ihan pihalla :xmas:
 
kokeiltu
Käsisuihkulla onnistuu ilman mitään irroitteluakin.
Suihku anuksen kohalle ja hiukkaponnistaa, síis niinkuin #&%?$!*, niin vesi hulahtaa sisälle.
Tekee tuon muutaman kerran ja odottelee ½-1h niin puhdas on.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2007 klo 01:31 Alkuperäinen kirjoitti:
Pitänee kokeilla tuota käsisuihkuhommelia, mut herran tähden, ei kait sitä käsisuihkun päätä nyt sinne ahteriin sisuksiin survota :whistle: Mut eihän se vesi kyllä mee sinne jos ei survota, kääk, olen ihan pihalla :xmas:
älä prkl sitä anukseen tunge :eek: :LOL: :LOL:
siis paine isolle ja samalla supistelet sun reikääs auki, ihan niinku kakkaisit (saa oikeastikki tehdä niin) ja suihkutat sinne melko läheltä tunkematta päätä sinne!!!
 
Alkuperäinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2007 klo 13:59 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2007 klo 01:31 Alkuperäinen kirjoitti:
Pitänee kokeilla tuota käsisuihkuhommelia, mut herran tähden, ei kait sitä käsisuihkun päätä nyt sinne ahteriin sisuksiin survota :whistle: Mut eihän se vesi kyllä mee sinne jos ei survota, kääk, olen ihan pihalla :xmas:
älä prkl sitä anukseen tunge :eek: :LOL: :LOL:
siis paine isolle ja samalla supistelet sun reikääs auki, ihan niinku kakkaisit (saa oikeastikki tehdä niin) ja suihkutat sinne melko läheltä tunkematta päätä sinne!!!
Ok, kiitti vinkistä, täytynee kokeilla. Toivotaan ettei vessan seinät vaihda väriä ton jälkeen :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2007 klo 12:45 Alkuperäinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2007 klo 13:59 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2007 klo 01:31 Alkuperäinen kirjoitti:
Pitänee kokeilla tuota käsisuihkuhommelia, mut herran tähden, ei kait sitä käsisuihkun päätä nyt sinne ahteriin sisuksiin survota :whistle: Mut eihän se vesi kyllä mee sinne jos ei survota, kääk, olen ihan pihalla :xmas:
älä prkl sitä anukseen tunge :eek: :LOL: :LOL:
siis paine isolle ja samalla supistelet sun reikääs auki, ihan niinku kakkaisit (saa oikeastikki tehdä niin) ja suihkutat sinne melko läheltä tunkematta päätä sinne!!!
Ok, kiitti vinkistä, täytynee kokeilla. Toivotaan ettei vessan seinät vaihda väriä ton jälkeen :xmas:
Voi apua! :LOL: Täytynee tyytyä raitoihin ja kikkarevaaraan...
 
alkuperäinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2007 klo 12:49 Candybar kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2007 klo 12:45 Alkuperäinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2007 klo 13:59 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2007 klo 01:31 Alkuperäinen kirjoitti:
Pitänee kokeilla tuota käsisuihkuhommelia, mut herran tähden, ei kait sitä käsisuihkun päätä nyt sinne ahteriin sisuksiin survota :whistle: Mut eihän se vesi kyllä mee sinne jos ei survota, kääk, olen ihan pihalla :xmas:
älä prkl sitä anukseen tunge :eek: :LOL: :LOL:
siis paine isolle ja samalla supistelet sun reikääs auki, ihan niinku kakkaisit (saa oikeastikki tehdä niin) ja suihkutat sinne melko läheltä tunkematta päätä sinne!!!
Ok, kiitti vinkistä, täytynee kokeilla. Toivotaan ettei vessan seinät vaihda väriä ton jälkeen :xmas:
Voi apua! :LOL: Täytynee tyytyä raitoihin ja kikkarevaaraan...
No niin, nyt on koklattu ja hyvin toimi, toi suihku meinaan. Mut totesin et viisain on tehdä se homma suihkussa, kun siihen letkuun tarvitaan niin paljon painetta et saa sen veden sinne ahteriin menemään, et vessassa on kyl vaara et pöntöllä kököttäessä se vesi vahingossa suihkuaakin kohti kattoa sieltä pöntön ja selän välistä, jos nyt yhtään tajusitte.
Eli suihkussa vedet ahteriin ja sit juoksulla vessaan B)
Ukko istui sohvalla ja ihmetteli et mitä ihmettä mä touhuan kun vettä valuvana juoksen virne naamalla vessaan. Sanoin et "älä kysy, et halua tietää" :whistle: ;)
No, vielä ei olla kokeiltu et onko se takalisto nyt sit riittävän puhdas kun vauva pihteinen ei suostu nukkumaan \|O
 
Alkuperäinen
No niin :xmas:
Te luulette varmaan et mä vitsailen ja pelleilen, mut en, tää on totisinta totta :\|
Viimeksi kerroin innoissani, et se ahteri sit puhdistui hyvin ja odottelin mahkua päästä testaamaan mut vauva valvotti...
Nooh, silloin olin käynyt vessassa vasta sen ekan lastin sitä riutale-vettä kakkimassa, mut arvaattekos, se ei todellakaan ollut sit vika kerta, vaan mä juoksin siellä vessassa varmaan kaksi tuntia! No, sit luulin et nyt tää roiskiminen loppui ja ajatuksissani jotain touhusin ja sit vanhasta tottumuksesta pikku pierun laskin, mut kauhee, sieltä tulikin taas sitä vettä ja ihan kunnolla :eek:
Liekö ollu liikaa painetta siinä letkussa mulla kun sinne pyllypuolelle sitä silloin tähtäsin vai missä lie vika, mut oikeesti sitä vettä tuli sit aika kauan.

Et taas mietitämyssyssä et pitääkö tässä alkaa päivällä suunnitella et minkälaista seksiä sitä meinaa illalla harrastaa, tuo huuhtelu on meinaan pakko tehdä monta tuntia ennen ettei ole sit kesken äksönin ukolla riutalevedet silmillä :x

Noh, harjoitus tekee mestarin :xmas: :xmas: :xmas:
 
Tässä olis muuten jollekin loka-autofirmalle loistava markkinarako ;) .
Kiertelisi lähiöitä iltaisin ahtereita huuhtelemassa. :LOL:

Ei siinä mitään ongelma sinänsä ihan todellinen mutta ei malttanut olla lohkasematta.
 
testattu
hei mulle kävi ihan samalla tavalla aikoinaan.. Vettä tuli pitkin iltaa pepusta eikä tosiaan ollut hauskaa :eek:

Ihan sama ku olis ollut kunnon vetinen ripuli :headwall:

Mut siihen auttaa kun ottaa yhden ripulilääkkeen etukäteen (apteekista ilman reseptiä). Niillä kun on tapana kuivata tota suolistoa :whistle:
 

Yhteistyössä