[b]haloo!!microluton pillerit,tuttu?[/b]

Käyttääkö kukaan näitä microluton minipillereitä?Toivosin kuulevani jotai kokemuksia niistä,kun pian täytys alottaa.Tullu aina yhistelmistä niin karseet sivuvaikutukset,et emmin vielä josko alottasin.Voisko joku kertoa onko tullu esim.pahoja mielialamuutoksia,masennusta,päänsärkyä...?! :wave:
 
juupsista
Heippa!

Mä söin noita microlutoneja muutama vuosi sitten.. Mulle ei käy yhdistelmät niin määrättiin noi microlutonit.. Tarkotuksena oli laittaa se kapseli, mutta se sitten jäi laittamatta kun tiesin,että raskautta tullaan yrittämään muutaman vuoden sisällä..

No asiaan siis.. Mulla ei tullu muita haittoja niistä kun tiputteluvuotoja..Nekin oli ihan sellasia vähäisiä ja muutaman päivän tiputteli ennen kun kunnon menkat alko.. Olin tyytyväinen niihin ja olisin ihan hyvin voinut nytkin jatkaa niiden syöntiä kun on toi ehkäsy ajankohtanen asia, mutta päädyin kuitenkin kierukkaan.. Nykyään mulla niin hatara pää, että saattais unohtaa napit ottaa kun ei niitä oo tarvinnu muutamaan vuoteen syödä..

 
Juupsista,kiitos kovasti,oon epätoivosesti koittanu saada vastauksia viestiin,ja olit eka joka vaivautui! Luulenpa että näitä minipillereitä käyttää aika harva,useimmat käyttää yhistelmiä.
Mulla on tullu niin karmeita oireita niistä kaikista et kokeilen näitä parhaillaan eli viikko nyt takana ja en ite koe että olis sen kummempi olo. Mies kyllä jo uhkas heittää pillerit mäkeen kun oon kuulema niin pahalla tuulella,mut omasta mielestä ihan muista, tavallisista syistä.
Luin just jostain etteivät olis niin varmat kuin tavalliset yhistelmät ja alkoi hirvittää...jos sais lisää vastauksia,suurkiitos! :wave:
 
Juupsista
Jatkan vielä..

Tuosta luotettavuudesta.. Ilmeisesti se ehkäsyteho ei oo yhtä luotettava kuin yhdistelmäpillereillä, mutta ainakin meillä teho oli 100% =) Muistaa vaan ottaa aina samaan aikaan (max 3h ero edellisen välillä) Mä tein joskus niin, että jos ottoaika lipsui usean tunnin niin otin 2 pilleriä

:whistle: Otin vaan sieltä liuskan viimeisen nappulan niin ei sekottunut ne päivät.. =)

Mulle laitettiin hormonikierukka muutama kuukausi sitten.. Siinähän vaikuttava aine on sama kuin noissa minipillereissä.. Tyytyväinen olen siihenkin ollut ainakin tähän asti.. Vähän on edelleen ollut noita tiputteluja ja kierto on vielä sekaisin, mutta eiköhän se tästä kun kroppa tottuu siihen härveliin =)
 
Mitään mielialamuutoksia ei siis ollut sulla? Mä oon ollut hiton pahantuulinen ja mies otti ja heitti nyt ne pillerit mäkeen...en mä kyl ite usko että johtui niistä...Jatkanpa seuraavan levyn ja kokeilen kuitenkin,kun jokin ehkäisy on oltava! Lapsellista touhua heittää roskiin kun vaimo pahantuulinen.Eiköhän noita muitaki syitä löydy.
Mä en ite halua kierukoita kun sitä ei niin vain poisteta jollei passaa...
 
Juupsista
Heippa taas...


Ei mulla kyllä ollu mitään mielialanvaihteluita.. Tai no siis varmasti oli ja olin välillä äkänen ja kiukkunen, mutta en voi sanoa että se ois johtunu niistä pillereistä..Ihan muista syistä luulisin..Söin niitä kaikenkaikkiaan 3-vuotta..

Ehkä sun kannattaa vähän pidempi aika kokeilla noita, koska en tietenkään varma voi olla, mutta tulisiko noita oireita noin pian pillereiden alottamisesta.. Tietenkin ihan miten susta itsestä tuntuu.. Ja jos susta itsestä tuntuu siltä, että mielialanvaihtelut johtuu pilsuista ni sitten ehkä kantsii harkita muita vaihtoehtoja..
 

Yhteistyössä