Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja myy:Minä syön Azamunia vastaavaa solunsalpaajaa haavaiseen paksusuolitulehdukseen 100mg/pv. Azamunista mulle tuli hirveat vatsakivut, tästä vastaavasta ei oo haittavaikutuksia tulllu. Mieluiten kuitenkin olisin syömättä yhtään mitään lääkkeitä:/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja myy:Minä syön Azamunia vastaavaa solunsalpaajaa haavaiseen paksusuolitulehdukseen 100mg/pv. Azamunista mulle tuli hirveat vatsakivut, tästä vastaavasta ei oo haittavaikutuksia tulllu. Mieluiten kuitenkin olisin syömättä yhtään mitään lääkkeitä:/
Asacolia?
Alkuperäinen kirjoittaja ertsu:moi mulla azamun vaskuliitin hoitoon 100 mg vuorokaudessa.... aluksi turvaverikokeissa ei näkynyt mitään poikkeavaa.... mutta nyt syötyäni vuoden maksa arvot oli nousseet hieman, ja trombosyytti ja monosyytti arvot oli koholla..... onko kellään muulla ollu vastaavia sivuvaikutuksia ja miten niitä on hoidettu.....
Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut äiti:tyttäreni syö azamun lääkettä colitis ultserosaan sekä myös asacolia ja kortisonia mielestäni psyyke on ihan muuttunut .Hän on mielestäni masentunut ja en tiedä mitä tehdä .
Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut äiti:tyttäreni syö azamun lääkettä colitis ultserosaan sekä myös asacolia ja kortisonia mielestäni psyyke on ihan muuttunut .Hän on mielestäni masentunut ja en tiedä mitä tehdä .