AWn merkeissä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oli lämmin kesäpäivä ja normaali työpäiväkin vielä. Puin päälleni topin ja hameen, koska ulkona oli jo aamusta yli 24 astetta lämmintä enkä halunnut hikistyä työmatkallani. Laitoin korkokengät jalkaan, lempi hajuvettäni sekä korut, koska pukeutuminen kohottaa itsevarmuuttani.

Työpäivän jälkeen päätimme kollegoideni kanssa lähteä AWlle läheiseen rantabaariin. AW venyikin pidemmäksi ja pian huomasimmekin kellon olevan jo 22.00 ja seuraavana päivänä olisi töitä. Päätimme tässä alkaa lähtemään kotiin, mutta pöytäämme tulikin kaksi ulkopuolista noin 40 vuotiasta miestä. Miehet olivat hyvin pukeutuneita ja siistejä. Muut kollegani päättivät lähteä, mutta minä ja toinen kanssani myös alle 30 vuotias päätti jäädä tutustumaan miehiin.

Juteltuamme miesten kanssa päätimme lähteä kotiinpäin, kun toinen miehistä ehdotti minulle jatkoja hänen luonaan läheisessä hotellissa, sillä hän halusi tutustu minuun paremmin.

Kävelimme hotellille ja juttu luisti todella hyvin. Mies oli toiselta paikkakunnalta ja oli varannut itselleen kattoterassi huoneen nauttiakseen maisemista. Istahdimme sohvalle siemailemaan shampanjaa ja jatkoimme keskustelua. En pystynyt päästämään hänen silmistään irti ja vähitellen hän alkoi hivuttautua minua lähemmäksi.

Hänen kätensä liukui reittäni pitkin ja meni hameeni alle, ottaen lempeästi lanteistani kiinni. Toisessa kädessä olleen shampa jalasin hän asetti pöydälle ja tarrasi minua lempeästi hiuksista kiinni. Tunsin kuinka lämmin aalto kulki kroppani läpi ja vain halusin miestä. Huomasin miehen housujen pullotuksen osuvan reiteeni ja tiesin siellä olevan suuri, joka odottaisi pääsyä sisääni.

Suutelimme kiihkeästi ja mies otti toppini pois. Hän suuteli rintaliivien puristamia tissejäni ja liutti rintaliivien kaaria alemmas nuollakseen kielellä nännejä. Huokaisin tyytyväisenä ja tunsin alakertani muuttuvan märemmäksi.

Mies avasi toisella kädellä rintaliivin hakaset ja tissini paljastuivat terhakkaiden nännien kanssa miehelle. Hän hyväili ja nuoli nännejäni sekä leikkisästi hieman näykki niitä.

Hänen kätensä siityi alemmaksi avatakseen hameeni vetoketjun. Hän heitti hameeni sekä stringini pois ja hänen ilmeensä ilostui huomatessaan kuinka märkänä olinkaan.

Päätin tarttua hänen paitaansa ja nostin sen hänen päältään pois. Seuraavaksi avasin hänen housujensa sepaluksen ja raotin bokserien reunusta, jolloin näin hänen varustuksensa koon, joka sai minut entistä kiimaisemmaksi.

Mies tönäisi minut selälleni sohvalle ja otti munansa esiin. Sain hivellä sitä ja kun olin aikeissa liikkua ottamaan sen suihini, hän ottikin minua lantiosta kiinni ja kuljetti munansa pilluni huulille. Hän liikutteli munaansa pilluni huulilla ja tunsin miten märkä pilluni kostutti hänen munaansa. Hän vähitellen siirsi munaansa pilluni suulle ja työntyi sisääni, jolloin huokaisin halusta saada lisää. Hän kiusoitellen työnsi munaansa sisään ja otti sen kokonaan ulos, jolloin halusin saada munan vain takaisin sisääni. Hän ei suonut sitä iloa minulle vaan hänen ilmeessään oli leikkimielinen virnistys ja hän vain halusi leikkiä pilluni kanssa. Päätin, että asialle on tehtävä jotain.

Otin miehen munasta kiinni ja pakotin hänet lattialle selälle. Siirryin hajareisin hänen päälleen, hivelin pilluani hänen munaansa vasten, siirryin alemmas itse ja nuolaisin hänen munaansa. Muutaman kerran imin kunnolla ja nuolaisin hänen pallejansa. Mies otti minun harteistani pehmeästi kiinni ohjatakseen minut suutelemaan häntä. Siirryin istumaan hänen munansa päälle ja tartuin siitä kiinni sekä asetin sen pilluni huulille. Tunsin kuinka tuo jäykkänä oleva, suuri muna työtyi sisääni ja sai minut värähtelemään. Tissini heiluivat lantioni tahdissa ja miehen muna liikkui pillussani edestakaisin. Miehen kädet olivat lanteillani lisäten liikettä sekä painaakseen minua kovemmin hänen munaansa, jotta muna varmasti olisi syvällä. Tunsin miten muna osui sisälläni oikeaan kohtaan ja olin lähelöä orgasmin tuloa, jolloin voihkin enemmän ja mies innostuneena tiuhensi liikettä. Laukesin miehen muna sisälläni, vartaloni värähteli ja mies painoi minua lantiosta tiukemmin munansa päälle ja hän laukesi sisääni värähdellen.

Hetken aikaa makasimme lattialla, katsoimme toisiamme ja otimme shampanjalasit käteemme. Spermaa valuva pilluni tuntui lämpimältä ja kihelmöi pelkästä ajatuksesta. Heittäydyin sohvalle mahalleni, peppuni miehen suuntaan. Kurkkasin olkani yli ja huomasin miten mies katsoi peopuani ja hänen munansa alkoi kerätä voimia uuteen kierrokseen.

Mles otti kädellään kiinni pyöreästä pepustani, siirsi hieman sohvan reunalla olevaa jalkaani ja alkoi hitaasti sormillaan leikkiä pilluni huulilla. Pilluni kihelmöinti vain kasvoi, aloin huokailemaan ja mies tästä innostuneena laittoi ensimmäisen sormen sisääni, ja alkoi liikuttamaan sitä edestakaisin. Hetken kuluttua hän asetti toisen sormen sisääni, mikä tuntui entistä paremmalta ja hän huomasi hengitykseni tihenevän nautinnosta, jolloin hän painoi vielä kolmannen sormensa sisääni. Pilluni tuntui todella tiukalta kolmen sormen kanssa, mutta olin niin märkä että miehen sormet liukuivat edestakaisin kevyesti. Hän puristeli toisella kädellä peppuani ja nousi polvilleen taakseni.

Hän otti sormet ulos pillustani, toi ne suuni eteen, jolloin nuolin ne hitaasti. Mies nosti minut polvilleni, selkä hänen suuntaansa ja tunsin kuinka hänen munansa, jo märkänä edellisestä kerrasta painautui selkääni vasten. Jatkoin hänen sormien nuolemista, jolloin hän siirsi kätensä tissilleni, toisen lantiolleni ja nosti minut sohvalta, ja vei terassille. Hän painoi minut lasikaidetta vasten, jolloin tissini liimautuivat lempeästi lasiin toisen ollessa hänen kätensä suojassa. Lanteilla olleen kätensä hän siirsi jalkojeni väliin, lipaisi sormella pilluni huulia, siirsi jalkojani erilleen, otti kiinni mustaan ja työnsi sen pilluuni sisälle. Hänen munansa tuntui työntyvän syvemmälle kuin aikaisemmin ja voihkin onnesta. Hän otti lantiosta, pilluni yläpuolelta kiinni työntyykseen vielä syvemmälle minuun. Hänen nopeutti tahtia, jolloin hengitykseni nopeutui myös.
Mies alkoi värähdellä ja tunsin kuinka hän laukesi sisääni. Mies piti munansa sisälläni ja alkoi hieroa klitoristani. Hän teki pyörivää liikettä klitorikseni yläosassa ja liikutteli samalla munaansa edestakaisin. Aloin olla hekumoni huipulla ja ulvaisin kroppani värähdellessä orgasmistani.

Mies käänsi kasvoni häntä kohden ja hän alkoi suudella minua. Olin hieman hikinen, samoin hän ja sykkeemme olivat korkealla. Molemmat tunsimme halua jatkaa sekstailemista ja hän aloitti kätensä liikuttelun kropallani, ja minä käsieni liikuttelun hänen kropallaan. Hän suuteli nännejäni, hieman näykki niitä ja tein samalla tavalla hänen nänneilleen. Pieni nännien näykkiminen kovettikin hänen munansa uudelleen jatkaakseen pilluni kiusoittelua. Tunsin, miten pilluni oli jo saanut tarpeeksi miestä yhdelle yölle, mutta haluni vain lisääntyi nähdessäni miehen munan valmiudessa.

Polvistuin miehen eteen imemään hänen munaansa, kun viereiseltä terassilta alkoi kuulumaan ääniä. Nousin ylös terhakkaiden tissieni jöpöttäessä ääntä kohti, pilluni valuttaessa spermaa ja vieressä olevan miehen munan seisoessa jäykkänä. Toisella terassilla oli toinen nainen, ketä oli huomannut, kun minua oli pantu lasikaidetta vasten ja hän oli siinä samalla aloittanut oman sormittamisensa. Hänen voihkimisensa sormittaessaan oli pysäyttänyt meidän touhumme.

Nainen astui lähemmäksi terassin matalaa kaideosiota ja minun kanssani ollut mies nosti hänet meidän puolelle. Nainen sipaisi miehen munaa ja käveli minua kohden, nuollaistakseen nännejäni. Aloimme suutelemaan naisen kanssa ja köteni liikkui hivellen hänen niskahiuksistaan hänen peppunsa päälle, josta puristin. Nainen värähti otteessani. Päästin naisesta irti ja siirryin katsomaan miestä, hänen munansa oli jäykempi kuin aikaisemmin ja hänen ilmeensä oli tyytyväinen tulleeseen lisämausteeseen.

Kävelin miehen luo suutelemaan häntä, nainen tuli taakseni painaen tissinsä lapaluitani vasten, suutelemalla niskaani ja puristamalla peppuani. Värähtelin ja mies innostui tästä vielä lisää.

Nainen alkoi hivellä kroppaani ja sipaisi sormellaan pilluani sekä nuolaisi sormensa. Minä taasen otin miehen munasta kiinni ja liikuttelin edestakaisin kädessäni. Siirryin hieman sivuun ja siirsin naisen miehen eteen sekä asetin miehen munan naisen käteen. He alkoivat suutelemaan ja aloin hivelemään naisen pillua. Se oli märkänä omista esileikeistään ja liutin hänen sisäänsä yhden sormistank, jolloin nainen voihkaisi. Mies tarrasi minua pepustani ja alkoi puristelemaan sitä samalla kun hän suuteli naista ja nainen jatkoi miehen muna hieromista.

Siirryimme sisälle vuoteeseen, jossa ensin minä aloin nuolemaan naisen pillua. Mies otti lantiostani kiinni, veti lähemmäksi sängyn reunaa, avasi reisiäni ja työntyi sisääni. Työnsin kaksi sormea naisen sisällle ja hän voihki sekä hengitys väreili. Otin sormeni ulos naisesta, liikuin sivulle, jolloin miehen muna tuli ulos pillustani. Mies jäi sängyn laidalle seisomaan muna pystyssä ja viitoin häntä ottamaan naisen lantiosta kiinni sekä laittamaan munan hänen sisälle. Mies otti naisesta kiinni, liikutteli munaansa naisen pillun huulilla, jolloin minä asetuin hajareisin naisen kasvoille. Nainen alkoi nuolemaan märkää pilluani ja mies työntyi naiseen sisälle. Samalla aloimme miehen kanssa suutelemaan. Nainen voihki allani kovaa ja tunsin kuinka nopeasti hänen kroppansa alkoi värähdellä ja hän sai voimakkaan orgasmin. Nainen siirtyi orgasmin saatuaan pois altamme ja mies asettui selin sängylle. Asetuin hajareisin hänen munansa päälle, selkä hänen kasvojensa suuntaan ja tunsin kuinka muna sai aikaiseksi uskomatonta nautintoa. Nainen asettui hajareisin miehen kasvoille ja mies alkoi nuolemaan hänen pilluaan. Minä ratsastin selin heihinpäin ja hetken päästä mies käänsi minut väkisin heitä kohden. Jatkoin munalla rarsastamista ja aloin suudella naisen kanssa. Tissimme osuivat yhteen ja mies nuoli naisen pillua yhä nopeammin samalla kun hänen kätensä kostteli meidän tissejä.

Sain uskomattoman orgasmin ja kroppani värähteli niin kuin en ennen olisi saanut orgasmia. Mies tunsi tämän ja hänen munansa tuntui vain kasvavan sisälläni, ja hän laukesi sisälleni. Hän painoi äkkiä molemmilla käsillään lantiotani vielä viimeisen hekuman saadakseen ja nainen hiveli tisejäni.

Kaikki kolme kaaduimme makaaman sängylle. Hengityksemme ja sykkeemme olivat kovat. Hyväilimme vielä hieman toisiamme ennen kuin lähdimme naisen kanssa pois miehen huoneesta.

Seuraavana päivänä en mennyt töihin,.
 
Slick76
Kiitos tästä litisevän märästä tarinasta! Tarina kantoi loppuun asti - tirkistelijänä olleen toisen naisen mukaan ottaminen antoi vauhtia juuri sopivassa kohdassa - ja maltoit pitää kiinni tyylistäsi loppuun asti. Afterworkeilla riitti seksiä todella yltäkylläisesti! Erityisesti plussaa siitä, miten sperma ja pillunnesteet maistuivat tarinan henkilöille niin hyvin, sekä kuvainnollisesti että kirjaimellisesti! Seksi ja seksuaalisuus on iloinen asia, ja se tosiaan hehkui läpi kuumasta tarinastasi.
 

Yhteistyössä