Avonista lisätienestejä

Hei! Jos haluat antoisan harrastuksen, josta saa rahaa ja ilmaisia tuotteitakin itselle, on mahdollisuutesi AVON!
Minun tiimiini mahtuu vielä porukkaa.
Konsultti saa -25 % alen yli 80 e tilauksesta. (joissakin tuotteissa alennus vähemmän, mutta niitä on vähän)
Ei ole tilauspakkoa eikä tarvitse olla alkuun pääomaa.
Jos haluat tietää lisää ja rekisteröityä Avonille, laita sähköpostia
avonpmk@hotmail.com

Tamperelaiset ja lähiseudun Avonista/kosmetiikasta
kiinnostuneet rouvat/neidit
voivat ottaa yhteyttä minuun :wave:

Toimin kokopäiväisenä Tiimivetäjänä Avonilla ,
Kotona "apunani" kaksi alle 6-vuotiasta lastani
;)

Kerron mielelläni lisää Avonista ja ansainta mahdollisuuksista !!

hölmö hihhuli
Höh. Tuon -25% alennuksen saa Oriflamella vaikka tilaus jäisi alle 80?. Jos haluat mukaan Oriflameen niin ota yhteyttä. Olemme keräämässä ryhmäämme uusia myyjiä. Kannattaa aloittaa todella kiva harrastus.

Oriflamesta ei jää käytännössä käteen juuri mitään, ellei sitä tee paljon. Tuskin jää sen enempää Avonistakaan. Vaikka olisi useampi asiakas, joka ostaisi montakin purkkia, summa ei ole siltikään suuri, koska tuotteet ovat halpoja. Jos tienata haluaa, niin kannattaa miettiä jotain muuta.

Avonissa voi tienata enemmän kun ryhtyy ensin vip-konsultiksi ja siitä voi edetä tiiminvetäjäksi. Tulot nousevat sitä mukaa mitä "korkeammalla" olet.
Avonista voi pyytää näistä lisätietoja.
Itse olen saanut tavan konsulttina n. 100 e/ kk puhdasta tuloa ja vippinä summa nousee jo 200-300 euroon. Ihan mukava lisä perheen äidille :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.04.2007 klo 17:18 ansku kirjoitti:
Avonissa voi tienata enemmän kun ryhtyy ensin vip-konsultiksi ja siitä voi edetä tiiminvetäjäksi. Tulot nousevat sitä mukaa mitä "korkeammalla" olet.
Avonista voi pyytää näistä lisätietoja.
Itse olen saanut tavan konsulttina n. 100 e/ kk puhdasta tuloa ja vippinä summa nousee jo 200-300 euroon. Ihan mukava lisä perheen äidille :)
Noin paljon?? :whistle: =)
Onko nuo verojen jälkeen nuo tulot,vai tarvitseeko konsultin tai vip-konsultin ilmoittaa noista tuloistaan verottajalle?

Suomessa kaikki tulo on lähes
veronalaista..

Kyllä kannattaa asia varmistaa verottajaltasi,
kuinka paljon saat tienata kuukaudessa.

Mitään yleissääntöä vaikea antaa :whistle:

Avonilla on tosiaan mahdollista tienata rahaa,
tämä tosin tarvii jo työtä ja ei kotona istumalla tule ;)

Minulta voi kysyä lisää Avonin toiminnasta
YV:llä tai sähköpostilla avon@tamperelainen.org

(toimin tiimivetäjänä jo toista vuotta.)

Yhteistyössä