Avoimesta päiväkodista/asukaspuiston sisätiloista ne taudit aina tarttuu!

• Viestiketjun aloittaja "mamma"
  • Ensimmäinen viesti
"mamma"
Arsyttävää, kun käy avoimessa päiväkodissa tai asukaspuiston sisätiloissa ja jos taapero laittaa leluja suuhunsa, niin sit heti 3päivän päästä ollaan kumpikin flunssassa.

Muillakin samoja kokemuksia? Tuntuu, että siellä on niin likaista ja aina joku nuhanenä tulee viereen.

"..."
Jos niitä nuhaneniä pelkää niin sitten on viisainta pysyä kotona. On mekin kerhoissa käyty eikä liiemmälti ole sairasteltu. Ehkä se on sitten kiinni vastustuskyvystä, tiedä tuota...

a.p.
[QUOTE="...";24475164]Jos niitä nuhaneniä pelkää niin sitten on viisainta pysyä kotona. On mekin kerhoissa käyty eikä liiemmälti ole sairasteltu. Ehkä se on sitten kiinni vastustuskyvystä, tiedä tuota...[/QUOTE]

En ole mikään bakteerikammoinen, en pelkää nuhaneniä, mutta en halua olla jatkuvasti sairas. Mä käyn kyllä joka päivä vauvan kanssa ulkona puistossa, ostoskeskuksissa yms, mutta sen avoimen päiväkodin/asukaspuiston sisätilojen lelujen jälkeen on aina tullut flunssa.

Kyllähän monet valittaa tavallisesta päiväkodistakin, että siellä lapsi joutuu monesti jatkuvasti sairaskierteeseen.

Mä tykkään käydä noissa paikoissa, mutta ilmeisesti pitää vähän pidätellä menemistä sinne, kun en jaksa aina sairastaa.

Ennen vauvan saantia mulla ei ollut flunssaa 3 vuoteen. Nyt sen saan aina vauvalta, kun hän sen saa.

Yhteistyössä