Avioliiton notkahdus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikä mua riivaa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mikä mua riivaa?

Vieras
Nyt naiset ja miehetkin, heittäkääs mulle hyviä vinkkejä millä nostan mielenkiintoni miestäni kohtaan takasin!
Mä haluan hihitellä, pussailla, leikkiä vällyjen välissä, höpsötellä, rakastaa, halia ja suukotella pitkin päivää.
Ennen oli ennen, mutta onko sitä kipinää vielä edes olemassa?
Ja jos löydän sen, niin miten saan sen syttymään roihuun?
10 vuotta takana, ja mies ei suoraan sanoen innosta mua enään. :(
Mä en halua että edes ajattelen näin.
Hyvä mies, ihana. Hä huomioi mua, hän tekee kotitöitä jne..
Ja mä vaan erkanen hänestä. EN HALUA!!

Projektisi alkaa ilmeisesti olemaan valmis. Eli olet saanut koulittua miehestäsi kuuliaisen koneen, joka toimii tahtosi mukaan. Samalla tulit karsineeksi hänestä ne miehisyyden piirteet, jotka herättivät todellista mielenkiintoa. Aika normaalia, iso osa naisista toimii samoin. Miestä ei saa enää palautettua entiselle tasolle, joten vaihtoehdot ovat jatkaa järkiliitossa tai vaihtaa uuteen projektiin.

Hyvin onkin koulutettu! ;)

Hänellä on omaa tahtoa, ja jyrääkin mut välillä. :) Kyllä hän osaa ja sanookin jos joku mättää.

Meinaatko että mun työt on tehty, ja en voi edetä tässä suhteessa enään, niin pitäis rikkoa perhe?
Rakkautta on. En luovuta vielä, tarvitsen vain että joku auttaisi.

No yksi on ainaki, ettet anna ajatuksissa mitään tilaa jolleki haihattelulle toisten miesten perään. Tarkotan vertailua yms. Se todella tappaa kiinnostusta omaa puolisoa kohtaan... Ja tahdon tekoja, ala vain antaan niitä pusuja ja ylimääräsiä haleja. Ja kattokaa illalla leffaa toistenne kainalossa se herättelee niitä tunteita. Tunteet herää usein ajatuksen ja teon jälkeen vasta..

Minusta se on niin väärin ajatella, että mies menettää miehisyytensä tekemällä kotitöitä. Joutuuhan ne sinkkumiehetkin pitämään kodistaan huolta ja pyykkäämään, ei niille varmaan mitään varaäitiä/vaimoa sinne huusholliin tupsahda, jos ei sellasta oikeata sillä hetkellä ole.

Mä olen seurustellut puolet vähemmän aikaa kuin sinä, mutta onko teillä lapsia? Meidän suhteelle tekee tosi hyvää olla IHAN KAHDESTAAN välillä. Pyydetään lapsenvahti ja lähdetään vaikka syömään jonnekin tai ostoksille tjtn... Parisuhde tuppaa joskus unohtumaan tässä arjenpyörityksen keskellä, niin heti ne (ainakin meidän tapauksessa) herkät rakastumisen piirteet nostaa päätään, kun saadaan olla kaksin :) Illman että tarvii stressata millon muksu pillahtaa itkuun makuuhuoneessa tai että tiskikonepitäisi täyttää tai...

Kymmenen vuotta on vasta alkusoitto! Joskus on tosi kivaa menne johonkin julkiseen paikkaan eri teitä ja muka kiinnostua uudesta tyypistä. Mun mieheni iski mut kerran junassa, olimme olleet jo vuosia naimisissa ja se oli tosi kivaa, koska flirttailu on kivaa ja lisäksi nauratti ne kaikki jotka seurasi meidän jutun kehittymistä tietämättä, että olimme menossa samaan paikkaan ja tunsimme toisemme perusteellisesti. Kaikki yhteinen tekeminen ja huumori saa ainakin meidät syttymään. Keksikää omat juttunne ja nauttikaa toisistanne ja siitä, että tunnette toisenne!!

Lapsiperheessä tuppaa välillä unohtumaan se parisuhteen hoitaminen. Alkaako sitä toista pitämään tavallaan itsestään selvyytenä. Hoitaa kotihommat, lapset jne. Ei ole sitä alun intohimoa ja palavaa rakkautta. Arkipäivä on astunut kuvioihin. Halua toiseen pitää herätellä...muistella niitä asioita, mitkä pistää hormonit hyrräämään ja ne puolet, jotka silloin veti puoleensa. Meillä tuli mutkia matkaan, kun jouduin rikoksen uhriksi...niinpä minä sulkeuduin kuin simpukka..vetäydyin kuoreeni oikein perusteellisesti. Meille avun toi parisuhdeterapia, jossa minä löysin rakkaan mieheni uudelleen..omassa hlökohtaisessa terapiassa hoidin omia ongelmia, jotka rikos aiheuttanut. Mulla tulee ihan tippa linssiin, jos olisin mieheni menettänyt...noin hyvää miestä ei hevillä löydä. Otettiin oikein tavaksi se, että parisuhteelle pitää olla aikaa, makuuhuoneen oveen lukko ja onneksi ihanat isovanhemmat ottaa lapset usein hoitoon. Parisuhdeviikonloppuna ei mietitä huolia, kotiaskareita jne. vaan keskitytään siihen, mitä olisi kiva tehdä yhdessä ja mitä toinen haluaa tehdä.

Menkää sinne vällyjen alle ja kokeilkaa naurattaako. :D No ei, etäisiä kausia tulee ja menee, kunhan ei päästä kokonaan sammumaan. Työtähän parisuhteen ylläpito vaatii, molemmilta. Aina ei jaksa kipinöidä, mutta se tietää lisätöitä sitten jatkossa.

Jatkuva ylläpitosiivous on helpompaa kuin suursiivous kerran kuussa. ;)

(Note to self: muista kipinöidä.)

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep

Yhteistyössä