Avioliitom karu arki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "piupiu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"piupiu"

Vieras
Aluksi miehini oli ihana, huomioiva ja äärimmäinen herrasmies. Komee ja hyvä kroppanen. Auttoi minua kotihoidossa ja aikaa riitti minulle.

Menimme naimisiin ensimmäisen lapsen saatuani viime kesänä. Tuntuu että tämä puol vuotinen on ollut pelkkää helvettiä.

Kaikki alkoi kun mieheni kaveri osti miehelleni peliaikaa wowiin. Se on sellainen turhanpäiväinen fantasiaroolipeli. Lisäksi mieheni huutaa pelatessa mikkiin kavereilleen jotain kummallista örinää. Pelaaminen vie kaiken vapaa-ajan, eikä minun ja lapsen keskeinen aika kiinnosta häntä. Hän ei käy suihkussa ja koko tietokoneen ympäristö haisee kamalalle kassihielle. Pahinta on että hän on lopettanut kaiken muunkin lisäksi liikunnan ja lihonnut ainakin 15 kiloa. Lisäksi olen nähnyt mieheni runkkaamassa joillekin keijuille siinä pelissä! :o

Asiasta ollaan keskusteltu todella monen kertaa, mutta mies aloittaa syyttelemällä minua. Olen minäkin kuulemma läski kun sain lapsen. :( Kyllä mieleni on maassa. En halua erota, en halua olla antaa mitään eroperheen arkea lapselle!

[QUOTE="piupiu";29420488]Mutta lapsi on vielä niin pieni, en minä pärjää yksin. Minulla ei ole edes työpaikkaa ja mies hallitsee raha-asiat.[/QUOTE]

No jos sä et pärjää yksin ja osaa hoitaa raha-asioita niin jatka sitten noin. Tai opettele pärjäämään ja hoitamaan niitä raha-asioita.

[QUOTE="piupiu";29420488]Mutta lapsi on vielä niin pieni, en minä pärjää yksin. Minulla ei ole edes työpaikkaa ja mies hallitsee raha-asiat.[/QUOTE]

Laitat miehen selkä seinää vasten. Vaikka vain bluffaisit niin sanot, että akka ja muksu lähtee jollei WoW lähe sitä ennen. Ehkä se herää todellisuuteen siitä.

[QUOTE="voivoi";29420497]No jos sä et pärjää yksin ja osaa hoitaa raha-asioita niin jatka sitten noin. Tai opettele pärjäämään ja hoitamaan niitä raha-asioita.[/QUOTE]

Olen äitiyslomalla, en voi mennä töihin! En vielä 2,5 vuoteen! Mä lopetan kirjottamisen heti jos vittuillaan. ;(

Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29420513:
Runkkailee keijuille :D
Älkää vaan koskaan kattoko Peter Pania ettei ala kesken kaiken jöpöttää

Naura vaan, mitäs jos sun mies runkkailis salaa jotain? Sit ollaan ilman seksiä monta viikkoa ja mietitään missä on vika. Eikä mies viitti ees vihjasta et se saa tyydytyksen muualta :(

[QUOTE="vieras.";29420503]kiva provo :D[/QUOTE]

Olispa vaan provo, mut ei oo meijän perheessä. En määkään tajuu mikä niissä keijuissa on, oon kuitenki suht nätti nainen..

[QUOTE="vieras.";29420535]wowissa ei edes ole mitään keijuja, keksi parempi :D[/QUOTE]

No en oo ihan varma mitä ne on.. Semmosii isosiipisiä naisia jotka huohottaa kun niitä mäiskii. Niillä on pelkät alusvaatteet päällä. Minusta ne näyttää joltain keijuhahmoilta.

Yhteistyössä