?
.............
Vieras
Meillä on sellainen tilanne, että Helmikuun alussa sain laitettua harkinta-ajan jälkeen avioerohakemuksen kakkososan vetämään, vieläkään ei vastausta ole. Noin kuukausi takaperin haastemies oli yhteydessä muiden asioiden tiimoilta (ennen avioeroa mieheni pahoinpiteli minua kahteen otteeseen, oikeusjutuista oli yhteydessä) ja kysyi samalla, että olenko kuullut tulevasta ex-miehestäni mitään, olinpaikkaa tai puhelinnumeroa. En tiedä ihmisestä mitään. Nyt jäin miettimään, että oliko siinä kyse mahdollisesti avioeroon liittyvistä asioista.
Kuvittelin, että pian kaksi kuukautta kun on mennyt, meidät olisi jo tuomittu avioeroon. Kuitenkaan näin ei ole tapahtunut.
Mieleeni juolahti siis, että onko ex jättänyt lähettämättä käräjäoikeuteen tiedoksiannon, jossa siis kertoo saaneensa asian tiedoksi että olen laittanut avioeron jatkokäsittelyyn ja haastemies olisi tästä syystä häntä tavoitellut.
Onko avioeron suhteen olemassa joku määräaika, jolloin jokatapauksessa tuomitaan avioeroon, vaikka toinen osapuoli ei ole tiedoksiantoa heille kirjannut?
t. eroa odottava
Kuvittelin, että pian kaksi kuukautta kun on mennyt, meidät olisi jo tuomittu avioeroon. Kuitenkaan näin ei ole tapahtunut.
Mieleeni juolahti siis, että onko ex jättänyt lähettämättä käräjäoikeuteen tiedoksiannon, jossa siis kertoo saaneensa asian tiedoksi että olen laittanut avioeron jatkokäsittelyyn ja haastemies olisi tästä syystä häntä tavoitellut.
Onko avioeron suhteen olemassa joku määräaika, jolloin jokatapauksessa tuomitaan avioeroon, vaikka toinen osapuoli ei ole tiedoksiantoa heille kirjannut?
t. eroa odottava