Avioero vireille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RouvaH
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

RouvaH

Vieras
Tulostin netistä avioerohakemuksen (http://www.ylojarvi.fi/mp/db/file_library/x/IMG/25252/file/AVIOEROHAKEMUS2008.pdf) ja kiikutin sen ukon eteen. Pyysin laittamaan nimen siihen. Kun menin jonkin ajan kuluttua katsomaan, niin ei ollut nimeään laittanut. Ukko havainnollisti asiaa ja pyyhki paperilla persettään. Aloin miettiä omaa käytöstäni ja kyllä mä olen lapsellinen, kun riidan jälkeen olin heti laittamassa avioeroa vireille.

Analysoin nyt itse itseäni, kun kukaan ei jaksa vastailla. Kertonee mun huonosta itsetunnosta ja tarpeesta kuulla olevani rakastettu jne. oon tosi temperamenttinen luonne ja välillä ns. keittää yli. Ukko on rauhallinen ja hiljainen, joten ei voi konflikteilta välttyä!

mut hei, tuo on kuitenkin hyvä asia, että itse huomaat meneväs välillä liian pitkälle.
myönnetään, kyllä mäkin joskus jos on riitaa, suunnittelen jo oman asunnon hankkimista, mutta kummasti ne aikeet unohtuu sovinnon myötä :)

Ehkä mieskin tuntee mut sen verta hyvin, että tietää, etten koskaan hakisi oikeasti avioeroa. Mutta, täytyy tosiaan mennä itseensä ja yrittää kasvattaa itsehillintäänsä. Harmittaa, että olen näin lapsellinen tapaus. Ehkä mä vielä aikuistun.

En pyytänyt sanallisesti, kun pyysin tänään jo aiemmin anteeksi yhtä toista juttua häneltä. Mutta, halattiin ja uskon, että asiat on taas kunnossa. Multa loppui just työt ja viime vuosi meni ison kriisin kanssa taistellessa, masennusta jne. joten, eikai se ole mikään ihme, että välillä kiehuu kattila yli?

Yhteistyössä