[QUOTE="vieras";22866765]Niin, kurjalta se varmaan tuntuu sinusta mutta niin tuntunee miehestäkin, jos tilanne on se että pettää ei saa ja kotona ei ruokita.
Ymmärrän sen että jos itse ei halua niin ei tietysti ole pakko seksiin suostua. Voisiko sitä asiaa ajatella niin että jos ei ole mitään sitä vastaankaan, niin voi harrastaa seksiä joskus myös niin ettei itse niin paljon halua mutta tekee sen siksi että kumppani tykkää?
Meillä on tähän termi hampurilaisseksiä, eli joskus syödään pikaruokaa että saadaan maha täyteen ja toisinaan sitten kynttiläillallisia. Jos se sun kumppanille kelpaa niin voitte kai harrastaa sitä hampurilaisseksiä silloin kun sua ei niin paljon huvita?
Täytyy toki suhteessa olla muutakin mutta kun se usein menee niin että naiselle tärkeitä ovat tunteet, ja sitten kun tunnepuoli on kunnossa voi harrastaa seksiä. Miehillä tunteet tulevat seksin jälkeen, eli jos ei ole seksiä ei ole läheisyttäkään samalla tavalla. Tää nyt ehkä kärjistetysti mutta tuossa se miehen ja naisen yksi suuri ero.[/QUOTE]
Niih, tuli tapeltua asiasta aika pahasti. Sanotaanko näin että mies on seksin perään aika kova ja esimerkiksi se ei auttanut asiaa "tunnepuolella" kun halusi seksiä tosi äkkiä synnytyksen jälkeen vaikka olin kipeä.
Mies on kova syyttelemään nyt että minulla olisi muualla mies vaikka tuskin pääsen edes kodistani ulos kun mies niin mustasukkainen. Jos joskus pääsen niin nostaa riidan ja antaa neuvoja kuin 5 vuotiaalle. Mutta siis EI ole miestä missään mutta ei usko.