Auu...(keuhkoputken tulehdus)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
Hittolainen, tänään on mun eka koulupäivä ja tosi ilkee kipu keuhkojen suunnalla. Flunssa/yskä on ollut päällä nyt noin viikon ja eilen oli ihan hyvä olo vaikka yskiessä sattuikin. Mutta nyt tonne sattuu kokoajan, voiskohan olla keuhkoputken tulehdusta...Persus, mä meen kouluun vaikka mikä olis, mut ei tää kivaa ole. :/ Kauankohan eka koulupäivä kestää, ei kait se nyt tyyliin neljään asti oo?

Voi olla myös kuumeeton, mulla on aikasemmat keuhkoputkentulehdukset olleet kuumeettomia mutta viime kevättalvella sain kuumeen, lähes 39 asteen ja mullahan tietysti oli keuhkoputkentulehdus joten ei muuta kuin lääkäriin ja antibioottikuuri viikoksi. Nytkin hirvittää jos se taas iskee kuumeen päälle niin on lenkkeilyt vähäksi aikaa lenkkeilty.

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Voi olla myös kuumeeton, mulla on aikasemmat keuhkoputkentulehdukset olleet kuumeettomia mutta viime kevättalvella sain kuumeen, lähes 39 asteen ja mullahan tietysti oli keuhkoputkentulehdus joten ei muuta kuin lääkäriin ja antibioottikuuri viikoksi. Nytkin hirvittää jos se taas iskee kuumeen päälle niin on lenkkeilyt vähäksi aikaa lenkkeilty.

Tänks, no mä etinki tossa jo netistä jotain..Menee yleensä itsestään ohi 1-2viikossa..toki tosta kuurista voisi olla apua koulun takia.. Jos pääsen tänään ajoissa niin marssin terkkariin..