Auttakee! Tilasin ihanan mekon, mutta selästä ei mene vetoketju kiinni :/ Ehtisinkö kaventua 7 viikossa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unelmamekko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unelmamekko

Vieras
Eli mekko on ihana, mutta seuraavaa kokoa ei ollut saatavilla.
Muuten se on täydellisen kokoinen, mutta yläosasta sen verran liian kapea, että vetoketju ei millään ilvellä mene kiinni kuin puoleen selkään. N. 5cm jos olisi kapeampi rinnanympärys niin menisi kiinni.

En millään haluaisi palauttaa tätä ihanaa mekkoa :/
Onkohan mahdollista saada 7 viikon aikana rinnanympäryksestä pois se 5cm, jotta mekko mahtuisi? Siksi 7 viikkoa aikaa, kun haluaisin tuon mekon mukaan etelänmatkalle. Olen läski, 92kg eli pudotettavaa olisi kyllä, ja nyt tuo ongelma on tosiaan selkäläskit ja isot tissit (E-kuppi).
Muutenkin kyllä olen aloittanut laihdutuksen hiljalleen, tähän mennessä tosin vasta 3kg saanut tiputettua.

TUossa mekossa siis on 14vrk palautusoikeus, mutta en nyt osaa päättää että otanko sen riskin että saan ehkä laihdutettua niin että mahdun mekkoon 7 viikon kuluttua (mutta jos en mahdukaan niin menee rahat hukkaan), vai palautanko vaan suosiolla....

Oliko mekko kallis? Olisihan tuollainen varmasti hieno motivaattori laihdutukselle. Toisaalta 7 viikkoa ei ole älyttömän pitkä aika. Itse varmaan tsemppaisin, jotta mekko mahtuisi. Ja jos ei mahtuisi tuolle reissulle, muutamalla lisäviikolla tsemppaisin itseni siihen kuntoon, että mahtuu sitten myöhemmin.

No, mekko oli 59e, minulle se on paljon rahaa. Ja mekko olisi muuten juuri sellainen unelmamekko minkä olen toivonut löytäväni. Mutta jos en tosiaan mahdukaan siihen mekkoon kun pitäisi matkalle lähteä... :/

Kyllä mä uskon, että itsekurilla pystyisit saavuttamaan tavoitteen :) Kun ylipainoa on kertynyt, yleensä painonpudotus lähtee vauhdikkaasti käyntiin nesteiden poistuessa kehosta. Uskon, että jo tuo ylimääräisen nesteen häviäminen saisi mekon mahtomaan päälle :)

Joo tiedän kyllä ettei kukaan pysty sanomaan mahdunko siihen mekkoon 7vk kuluttua, mutta lähinnä ajoin takaa sitä, että kuinkahan paljon pitäisi ylipäätään saada kiloja tippumaan, että voisi saada tuosta ympärysmitasta ainakin sen 5cm pois? Yhtään en itse osaa hahmottaa millaiseen tahtiin nuo sentit voivat pienetä.

Ehkä koitan nyt tämän vajaan 2vk tsempata oikein hurjasti ja jos tosiaan lähtisi nesteitäkin vähän, ja sovitan sitten mekkoa vielä kerran. Jos tilanne näyttää silloinkin vielä täysin epätoivoiselta, niin ehtisin vielä sen palauttaa..

Eikö tuollainen 1kg/viikko ole ihan realistinen tavoite, jos tosiaan tsemppaa? Eli periaatteessa kun otat itseäsi niskasta kiinni, voisit laihtua jopa 7kg.

Itselläni on lähtenyt senttejä yleensä 1cm/kg. Tosin en ole ollut laihduttaessa ylipainoinen ja onhan se toki yksilöllistäkin, mistä ne sentit lähtevät. Mutta juu, uskon, että 7vk kuluttua voisit mahtua siihen mekkoon :)

Tolla lähtöpainolla sä saat suht helposti 10kg tippumaan 7 viikossa (riippuu tietysti pituudesta mutta itse sanoit olevasi läski niin oletan ettet ole mikään 185cm jolloin sitä ylimääräistä ei ihan kamalasti olis) ja nythän sulla on hyvä motivaatiovaate :)
Aloita vaikka jutta-dieetti jos rahka ja raejuusto ei ihan hirveesti töki. Tsemppiä!

No mä ostin tosi ihanan mekon myös ja se oli mulle juhla mekoksi ja se oli täydellinen juuri sopiva niin kun oli juhlat niin me oltiin juuri lähtemässä niin mä en saanut pukuu kiinni ja sit mun äiti Alko huutaa mulle että miksi se ei mene kiinni ja sitten mä sanoin en mä tiiä ja sit äiti syytti ja tuli sanoo no täntakii vittu ja näyttö mun vatsa mul tuli kyynelii ja sit se vien huus että vittu Kari nyt ittees olet lihonnut ja äiti tuli ja nosti mun paidan ylös ja venytteli mun vatsamakkaroita sanoi katso nyt ja sit se veti sen vetskaein kiinni ja Mua puristi niin paljon ja olin suruissani niin siinä hän mä pari kyyneltä kun päästin mutta kuitenkin vitun äiti ja vihaan myös itse äni koska olin päästänyt itteni tohon kuntoon :(

Yhteistyössä