Tuleva morsio !!
Onko mitään nettisivua, josta vois tilata hääpuvun !? Häät on 4 viikon päästä ja puku on vielä ostamatta.. Asun syrjemmässä, joten pukuvuokraamot on monen sadan kilometrin päässä !!
En minäkään ja melkoisen viime tinkaa on asia jäänyt.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Hààpukua en ainakaan sovittamatta ostaisi
Näin tekisin minäkin. Itse vuokrasin hääpuvun ja sen vuokrauksenkin takia ajoin usean kerran 70km/ suunta puolen vuoden ajan melkein viikottain. Hyvän takia kannattaa vaivautua =)Alkuperäinen kirjoittaja riimu:hääpuvun takia ajaisin sen monta sataa kilometriä.ystävä mukaan ja samalla vietatte
laatuaikaa yhdessä. eli hotellista yö varaukseen, shoppailua ja biletystä.
Samalla saisit kengät, alusvaatteet ja hääpuvun. *Et kai lontsarit jalassa mene naimisiin
yleensä hääpuku tarvii kengät ja ne pitää sovittaa. silkkikengät on eriasia kuin anttilan halpis lontsarit.
Joo, nopeesti me päätettiin hääpäivä, koska mies " kosi " eilen, ja sovittiin hääpäivä ens kuulle.Alkuperäinen kirjoittaja siis:Tosi myöhään olet kyllä asian uskaltanut jättää. Toivottavasti olet just standardikokoinen, se helpottanee hieman. Mut tilaaamaan sä et kyllä luultavasti ennätä ja en uskaltaisikaan jos aikaa noin vähän, ettet ennätä muuttamaan mitään jos puku ei olekaan sopiva.
36 koko...Alkuperäinen kirjoittaja ...:Mun kamulla on myynnissä luonnovalkoinen puku, jossa takana kiristys, eli sopii useamman kokoiselle. Minkä kokoinen olet ap?
Niin ja missä asut jos puku kiinnostaa?Alkuperäinen kirjoittaja Minulla:Olis ihana 36 puku kaapissa, kengät ja huntukin löytyy![]()
Laitatko kuvia tulemaan tänne niin näkisin !?! olisin todella iloinen... Kiitos etukäteen !!! ;DAlkuperäinen kirjoittaja Minä:Niin ja missä asut jos puku kiinnostaa?Alkuperäinen kirjoittaja Minulla:Olis ihana 36 puku kaapissa, kengät ja huntukin löytyy![]()
Laittelen viim. aamullaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Laitatko kuvia tulemaan tänne niin näkisin !?! olisin todella iloinen... Kiitos etukäteen !!! ;DAlkuperäinen kirjoittaja Minä:Niin ja missä asut jos puku kiinnostaa?Alkuperäinen kirjoittaja Minulla:Olis ihana 36 puku kaapissa, kengät ja huntukin löytyy![]()
Oi, mika ihana puku! Harmi kun olen naimisissa, olisin ostanut sen sinulta heti!!Alkuperäinen kirjoittaja minulla kanssa:Itselläni on tämä puku, oli 36 kokoa.
http://www.bayareabridal.net/bridal/sincerity/2004/3070.html
Kaupallinen yhteistyö: Storytel