auttakee haalarin valinnassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
No niin,kertokaapa kumman vk-haalarin ostan:
Reimatec 79e vai
Lassie g-tech jotain(sitä supratec-kangasta) 59e?perusteluja, kiitos!

Molemmat minusta yhtä nättejä, Reiman vissiin pitäisi kestää paremmin vettä mutta onko noilla todellakaan muuta eroa?? Ja onko sillä väliä noin vuoden ikäisellä?

Lassien geetekki pysyy luultavasti paremmassa kunnossa pidempään mutta voin luvata ettei se pidä vettä jos istuu märässä hangessa tai vesilätäkössä. Nimim.kokemusta on. Pojalla on kyseinen haalari ja vaatteet oli märät kun pari tuntia loskaisessa leikkipuistossa vietettiin.

meillä lassie gtec. kertaakaan ei ole ollut vaatteet haalarin alla märät vaikka lapsi on oikeasti istunut ja kontannut ja hyppinyt rapakoissa. puku on kuin uusi vaikka on käytetty tosi paljon ja pesty monta kertaa. suosittelen!

Meillä kokemusta molemmista. Lassien puku vankenpaa kangasta ja polviin ei tule niin helposti kulumaa. Kuitenkin reimatecin puku kestää niin hyvin kosteutta että meillä ei ole kuravaatteita käytetty ollenkaan. Haalarinkin olen suihkun alla viruttanut ja likakin lähtee tosi hyvin (on ilmeisesti joku suoja). Itse siis kallistuisin tuohon reimateciin koska puku kuitenkin mahtuu niin vain kevään (+mahd. myös syksyn) että tuskin polvet ehtii rikki kulua. Plussana myös että melkoset jälleen myynitarvot näyttää nuissa reimoissa olevan =)

Suuret kiitokset neuvoista, näyttää olevan molemmilla kannattajansa. Joten ei kait se auta ku yrittää pähkäillä ihan ite kumman ostaa.. :) Aattelin kyllä ostaa sen verran reilun että menee syksylläkin,tyttö nyt 10kk.

Onko nuo ainoot vaihtoehdot? Itse ostin just 1,5-vuotiaalle Jonathanin tähtihaalarin, makso alle 50e, ON vedenpitävä ja kestävä. Että sitä suosittelisin, halvempi noista molemmista.

Alkuperäinen kirjoittaja pripel:
Onko nuo ainoot vaihtoehdot? Itse ostin just 1,5-vuotiaalle Jonathanin tähtihaalarin, makso alle 50e, ON vedenpitävä ja kestävä. Että sitä suosittelisin, halvempi noista molemmista.

Kerro ihmeessä mistä saa noin halvalla Jonathanin haalarin, vai tarkoitatko babymallia? Itse ajattelin ostaa sellaisen jossa kuminauha vyötäröllä, pysyy nyt keväälläkin paremmin päällä.

Reimatecin 80cm haalaria ollaan kokeiltu, myyjäkin oli sitä mieltä että pitäisi mennä vielä syksylläkin. Tyttö käyttää nyt 74/80 vaatteita. Lassie taitaa olla Reiman kanssa mitoitukseltaan samanlainen..

monen haalarin kokemuksella lassien pukua.ei meillä pojat oo kertaakaan kastuneet vaikka ovat jopa vesilätäköissä leikkineet(.meill' ei 1v edes istunut suoraan lammikoissa :o )entisenä reimatec fanina suosin nykyään juur tuota g tech pukua.

Alkuperäinen kirjoittaja poikienäiti:
monen haalarin kokemuksella lassien pukua.ei meillä pojat oo kertaakaan kastuneet vaikka ovat jopa vesilätäköissä leikkineet(.meill' ei 1v edes istunut suoraan lammikoissa :o )entisenä reimatec fanina suosin nykyään juur tuota g tech pukua.

juuri tuota vedenpitävyyttä mietin, hintaero ei kuitenkaan AIVAN mahdoton ole.Päiväkodissahan luultavasti ulkoilevat säällä kuin säällä, siellä luulisi tarvitsevan vedenpitävää.Miten voi yhden haalarin valinnasta tehdä niin vaikeaa?:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja poikienäiti:

juuri tuota vedenpitävyyttä mietin, hintaero ei kuitenkaan AIVAN mahdoton ole.Päiväkodissahan luultavasti ulkoilevat säällä kuin säällä, siellä luulisi tarvitsevan vedenpitävää.Miten voi yhden haalarin valinnasta tehdä niin vaikeaa?:)

riippuu päiväkodista :) joissakin laitetaan kurikset vaik olis reimatecitkin..itse ainaki 5v pojalle paan pvä kotiin tuon lassien. siis vesipilarihan ei oo ku 2000m mut housuosan saumat kyl teipattu.ja ei kai missään pvä kodissa anneta pienen istuu koko pvää lammikossa ;) meil pojat oli 2 tuntii täs keväällä pihalla ja olisiis loska keli.kuivina tulivat.

Suosittelen g-techiä.. Meillä oli talvihaalareina ne nyt molemmilla.. Aivan loistavat..
Tosin pk:sa ne laittaa joka tapauksessa kurikset (ei tuu sanomisia "miks mulla o kurikset, mutta tolla ei" ), oli sit lassie, reima, reimatec, jonathan, mikä lie..