Auttakaas työhakemuksen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.

Vieras
elikkäs kun kun kirjoitan itsestäni siihen hakemukseen... niin voinko kirjoitta " Olen 29-vuotias kotiäiti tampereelta" ??? siis toi kuulostaa kyllä tosi tyhmältä.... mut mitenkähän sen nyt sit kirjoittais...

Heitäppä jotain adjektiivejä joukkoon
esim. Olen urheilullinen/sporttinen/reipas/?/? 2/3/? lapsisen perheen äiti Tampereelta.

Olen itsekkin huono keksimään nuita, mutta sain joskus hyvän neuvon: "leiki myyntitykkiä ja tee mahtava myyntipuhe _itsestäsi_" Muista kirjata harrastukset myös työkokemusten ja opiskeluiden mukaan.

Itse aloitan työhakemuksen aina: "Olen 33-vuotias ulkomaankaupan tradenomi", vaikka olenkin tällä hetkellä kotiäitinä. Voihan se kotiäitiys tulla esille jossain myöhemmässä vaiheessa hakemuksessa, mutta en laittaisi sitä ekaan lauseeseen. Jollet sitten hae työtä esim. lastenhoitajana.

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Itse aloitan työhakemuksen aina: "Olen 33-vuotias ulkomaankaupan tradenomi", vaikka olenkin tällä hetkellä kotiäitinä. Voihan se kotiäitiys tulla esille jossain myöhemmässä vaiheessa hakemuksessa, mutta en laittaisi sitä ekaan lauseeseen. Jollet sitten hae työtä esim. lastenhoitajana.

Tätä tarkoitin minäkin, että se kotiäitiys ei ole sitä mitä työnantaja haluaa kuulla :whistle: Ja ikäkään ei ole vältämätön, voi laittaa vaikka

"Olen politiikasta ja kulttuurista kiinnostunut turbiini-insinööri"

Ikää ei kannata laittaa ensimmäiseen lauseeseen. Kukaan ei ole palkkaamassa n-vuotiasta, vaan osaajaa.

Aloitukseen siis mahdollisimman tiukasti: mitä sinulla on heille tarjottavaa.

Yhteistyössä