auttakaas noista päiväkoti jutuista. aloituksesta lähinnä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *vieras*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

*vieras*

Vieras
Eli meille tuli päätös päiväkodista, laput juuri postissa ja pyydetään palauttamaan välittömästi. No tuo päiväkoti on kesän kiinni, joten voinko lähettää ne laput? vai mihin ne sitten vien kun tuolla päiväkodissa ei ketään ole...

Ja toinen juttu, että kun lapset aloittaa hoidon sillon tiettynä päivänä, niin vienkö ne vaan aamulla sinne? Vai pitääkö nyt rueta järjestelemään jotain? kun ei mitään tietoa kellonajoista tai tutustumisista eikä paikasta mihin lapset vien :ashamed: Olen yrittänyt soittaakin pari kertaa mutta ei siellä vaan vastata :/ paniikki!

ota selvää miä on teidän alueen päivystävä päiväkoti ja soita sinne pomolle niin se neuvoo. Yleensä lasta ei vaan voi tuoda hoitoon vaan pitäis kyl pari kertaa ainakin käydä tutustumassa.

Alkuperäinen kirjoittaja hassu:
ota selvää miä on teidän alueen päivystävä päiväkoti ja soita sinne pomolle niin se neuvoo. Yleensä lasta ei vaan voi tuoda hoitoon vaan pitäis kyl pari kertaa ainakin käydä tutustumassa.

mistä minä sen otan selville? :ashamed: oikeesti, nää on ihan uusia juttuja meille ja oon ihan pihalla! yritin käydä tuon päiväkodin nettisivulla, mutta ei siellä mitään ollut...

Yhteistyössä