Lapset ensi syksynä n. 2v3kk ja 1v3kk. Haluaisin niin pitää lapset vielä kotona. Mutta talous ei vain anna myöden. Minulla ei ole työpaikkaakaan, jonne palata. Ei mitään ammatillista koulutusta. Niin lähtiskö sitä takasin koulun penkille?? Koittaisko saada töitä, ilman koulutusta?? Koittaisko hankkia oppisopimuspaikkaa?? Vai jäiskö vaan vielä lasten kanssa kotiin, tulee kyllä todella tiukkaa, kun minimi rahaa saan, ja mies vasta oppisopimuksella töissä. Joskus olisi kiva saada ihan oma asuntokin. Tuo opiskelukin olisi tietysti talouden kannalta huono vaihtoehto, mutta siitä saan ainakin ammatin ja mahdollisuus saada töitä olisi parempi...
Jos joku tietää jotain sellaisesta että kotoa opiskelisi jotain, niin informaatio tervetullutta.
Ja mä en oikeasti tarvitse nyt mitään kuittia siitä, että miksi tehdä lapsia, kun ei ammattiakaan!!!
Jos joku tietää jotain sellaisesta että kotoa opiskelisi jotain, niin informaatio tervetullutta.
Ja mä en oikeasti tarvitse nyt mitään kuittia siitä, että miksi tehdä lapsia, kun ei ammattiakaan!!!