T
Tumpula
Vieras
Kansalaisopiston kurssiesite kopsahti postilaatikkoon. Miehen työaika sallii vihdoinkin mulle jonkun kodin ulkopuolisen harrastuksen ja tälläiselle persaukiselle kotiäidille kansalaisopiston jutut sopii hinnaltaan mainiosti. Haluan siis liikuntaa, ei mitään perusjumppaa vaan jotain sellaista mikä saa lantion liikkeelle.
*jäykkä pökkelö*
Sopivat vaihtoehdot olisi:
- Kuntotanssijumppa: kohennetaan kuntoa tanssien eri musiikkilajien tahdissa. Plussaa on sopiva aika ja se että tätä kestää kevääseen asti, miinusta sijainti eli autolla pitäisi aina mennä.
- Latinotanssin perusteita: Lyhyt, kahdeksan kerran tutustuminen latinalaisen tanssin rytmeihin. Plussaa sijainti kävelymatkan päässä, miinusta lyhyehkö kesto.
- Itämainen tanssi aloittelijoille: lanteet keinumaan, selkäranka notkeammaksi ja ryhti kuntoon kauniin tanssilajin parissa. Miinusta aika, sijainti ja karmea musiikki
. Plussaa se että tuossa varmasti saisi sen lantion kivasti liikkeelle ja se että tuota kestää kevääseen asti.
Mihis mä menen?
Sopivat vaihtoehdot olisi:
- Kuntotanssijumppa: kohennetaan kuntoa tanssien eri musiikkilajien tahdissa. Plussaa on sopiva aika ja se että tätä kestää kevääseen asti, miinusta sijainti eli autolla pitäisi aina mennä.
- Latinotanssin perusteita: Lyhyt, kahdeksan kerran tutustuminen latinalaisen tanssin rytmeihin. Plussaa sijainti kävelymatkan päässä, miinusta lyhyehkö kesto.
- Itämainen tanssi aloittelijoille: lanteet keinumaan, selkäranka notkeammaksi ja ryhti kuntoon kauniin tanssilajin parissa. Miinusta aika, sijainti ja karmea musiikki
Mihis mä menen?