Auttakaas, en osaa päättää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika jännä.
Mun exän nyksä varmaan kuristais sen jos edes kortin lähettäis jouluna/äitienpäivänä/synttärinä.
Vein kyllä niille kukkia häiden jälkeen vaikken tienny onko se soveliasta :P

Laita muksun mukaan suklaarasia :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:
Aika jännä.
Mun exän nyksä varmaan kuristais sen jos edes kortin lähettäis jouluna/äitienpäivänä/synttärinä.

Nokun..me ollaan hyvissä väleissä, eksän nyksä ei mua kuristais, ja minusta ihan hyvä näin :)

Mun lapsen isä ei oo saanu kahteen vuoteen mitään lahjaa multa/muksulta.
Tänä vuonna saa isänpäivänä sen mitä päiväkodis askarrellaan ja senkin vaan siksi koska tänä vuonna isä haluaa vihdoinkin käväistä hese-lounaalla poikansa kanssa.

Tälle isälle poika oli tärkeintä koko maailmassa kunnes meille tuli avioero, sen jälkeen poika ei kelvannut edes seuraaviin häihin.

Teillä on omat tapanne, ja minusta on ihan kiva että lahjalla muistetaan, vaikka olisi ex tai vaikka ihan nykyinenkin. Kyllä aika monet ostaa miehelleen isänpäivälahjan, vaikkei se mies nyt oma isä olekkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Aika jännä.

Nokun..me ollaan hyvissä väleissä, eksän nyksä ei mua kuristais, ja minusta ihan hyvä näin :)

Ihanaa, että ootte väleissä :)
Mulla kans mutsit ja faijat yms on kans hyvissä väleissä keskenään (siis mun isällä 3 eri naisen kans lapsia ja jokainen nainen löytänyt myöhemmin paremman miehen ja tehnyt lisää lapsia jne).

Siksi tuntuukin niin hassulta, että vaikka käyttäydyn ihan asiallisesti exääni ja hänen uutta vaimoaan kohtaan, niin tää uus vaimo inhoaa mua :|

Mun lapsen isä ei oo saanu kahteen vuoteen mitään lahjaa multa/muksulta.
Tänä vuonna saa isänpäivänä sen mitä päiväkodis askarrellaan ja senkin vaan siksi koska tänä vuonna isä haluaa vihdoinkin käväistä hese-lounaalla poikansa kanssa.

Tälle isälle poika oli tärkeintä koko maailmassa kunnes meille tuli avioero, sen jälkeen poika ei kelvannut edes seuraaviin häihin.

Harmi :'( Mä en tajua tuollaista, oma isä oli aika samanlainen. Onneksi lapsella on maailman paras ja rakastavin iskä, erosta huolimatta. Ja ehkä siksikin haluan sitä muistaa.

Kertokaa muuten mitä mieltä ootte tästä: pitääkö isäpuolen ostaa lahja äitienpäivänä avo/aviovaimolleen?
Ostaako äitipuoli miehelleen lahjan lapsipuoltensa puolesta?

No tuossa tapauksessa en ostais.. ellei olis jo yhteisiäkin lapsia.

Ok. Mietin vaan ku nykyinen avomies sanoi, että hänen mielestään ei ole järkeä juhlia äitienpäivää mitenkään koska meillä ei ole yhteisiä lapsia.
Pahoiitin kyllä mieleni :'(

:o siis tottakai äitienpäivää juhlitaan, olethan sinä äiti! Tuo on taas sitä miehen logiikkaa :o Mut siis lahjan voi kyllä jättää ostamatta, onnen toivotus ja muu yhdessä olo on eri asia.

Yhteistyössä