Ostanko exälle isänpäivälahjaksi Remeksen uuden kirjan vaiko pankkikorttikotelon? Sellaisen metallisen? Mitä siihen vois kaiverruttaa? "maailman paras iskä"? ööööh.. |O 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Miksi ihmeessä ostat exälle isänpäivälahjan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:Siis ostaako sun exä sulle vieläkin synttärilahjat?
Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:Aika jännä.
Mun exän nyksä varmaan kuristais sen jos edes kortin lähettäis jouluna/äitienpäivänä/synttärinä.
Vein kyllä niille kukkia häiden jälkeen vaikken tienny onko se soveliasta
Laita muksun mukaan suklaarasia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:Aika jännä.
Mun exän nyksä varmaan kuristais sen jos edes kortin lähettäis jouluna/äitienpäivänä/synttärinä.
Vein kyllä niille kukkia häiden jälkeen vaikken tienny onko se soveliasta
Laita muksun mukaan suklaarasia![]()
Nokun..me ollaan hyvissä väleissä, eksän nyksä ei mua kuristais, ja minusta ihan hyvä näin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Nostan nyt vielä, ja laitan samalla kyssärin;
Te eronneet, eikö teillä ole tapana laittaa exille lapsilta isänpäivälahjaa???![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:Mun lapsen isä ei oo saanu kahteen vuoteen mitään lahjaa multa/muksulta.
Tänä vuonna saa isänpäivänä sen mitä päiväkodis askarrellaan ja senkin vaan siksi koska tänä vuonna isä haluaa vihdoinkin käväistä hese-lounaalla poikansa kanssa.
Tälle isälle poika oli tärkeintä koko maailmassa kunnes meille tuli avioero, sen jälkeen poika ei kelvannut edes seuraaviin häihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:Kertokaa muuten mitä mieltä ootte tästä: pitääkö isäpuolen ostaa lahja äitienpäivänä avo/aviovaimolleen?
Ostaako äitipuoli miehelleen lahjan lapsipuoltensa puolesta?
Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:Ok. Mietin vaan ku nykyinen avomies sanoi, että hänen mielestään ei ole järkeä juhlia äitienpäivää mitenkään koska meillä ei ole yhteisiä lapsia.
Pahoiitin kyllä mieleni :'(