Auttakaapas minuakin: mitä lahjaksi 40v naiselle? Mitä itse haluaisit?

Lilii lisänimetön

Aktiivinen jäsen
08.05.2008
30 970
-26
36
Helsinki
Entä mitä sinä haluaisit 40-vuotislahjaksi hyvältä ystävältä?

Periaatteessa "lahjaa ei tarvita" (kuten sankari itse nöyrästi sanoi) mutta tietenkin annan jotakin pientä. Ajattelin testata ensin Palstaa, jos täältä tulisi jokin lyömätön vinkki. Jos ei, niin vaivaan omaa päätäni enemmän. :D

Kiitokset!

Itse täytin pari kuukautta sitten 40, ja lahjaksi sain mm. kolme palaa nominationiin, papuketjun kaulaan, sormuksen, laadukasta kuoharia.. näitä siis ystävät ostivat (mies kaulakorun) ja kaikki niin ihania ja henk.kohtaisia lahjoja!

Mulle myös kelpaisi lahjakortti kasvohoitoon, silmänympäryshoitoon, ripsien värjäykseen yms.

Myös kirja, koru, viinipullo, pörrösukat, laadukas käsivoide on ollut mukava saada.

Ja se, että yleensä muistaa, on lämmittänyt mieltä..

Kiitos vinkeistä. Ollaan menossa näihin juhliin kesähuvilalle tms, joten kukkia. en sinne vie ja viinipullon vien joka tapauksessa. Mutta mietintään ainakin tuo lahjakortti, se on ollutkin mielessä. Joku pieni henk. koht. tilpehööri siihen sitten varmaan lisäksi.

Mä jättäisin tilpehöörin hankkimatta jos en tosi tarkkaan tunne lahjan saajan mieltymyksiä. Itse kallistuisin varmaan herkkujen suuntaan (käsin tehty suklaa, juustot, viini tms.) tai sitten jotain arvokkaampaa kosmetiikkaa jos sellaisia käyttää. Siis jotain sellaista jota ei itse raaski ostaa mutta ei jää nurkkiin pyörimään.

[QUOTE="heh";24521962]Mä jättäisin tilpehöörin hankkimatta jos en tosi tarkkaan tunne lahjan saajan mieltymyksiä. Itse kallistuisin varmaan herkkujen suuntaan (käsin tehty suklaa, juustot, viini tms.) tai sitten jotain arvokkaampaa kosmetiikkaa jos sellaisia käyttää. Siis jotain sellaista jota ei itse raaski ostaa mutta ei jää nurkkiin pyörimään.[/QUOTE]

Tunnen lahjan saajan hyvin, ei hätää. Kosmetiikkaa en kyllä toiselle osaisi ostaa, ellei nyt sitten jotakin käsivoidetta. Tilpehöörillä tarkoitin jotakin vain pientä ja henkilökohtaista, oli se sitten musiikkia tai kirja tms.

Täytyy sanoa, että ei minun unelmalahjani ole yksikään mitä tuolla on listattu. Ostan itse kosmetiikan (jep merkillä on merkitystä), alkoholia en juo ja suklaa/juusto on kyllä erittäin persoonaton lahja, sehän on sellainen tuliainen). Ihan oikeasti - haiseva juusto synttärilahjaksi? Ja minäkin pidän juustoista :)

Itse suosisin personoitua lahjaa joka mahdollisesti liittyisi vaikka harrastuksiin tai muihin tykkäämisen kohteisiin. Jos ei tiedä tarkkaa kohdetta niin lahjakortti. Silloin lahjasta olisi oikeasti hyötyä. Kirja tai levy on silloin hyvä, kun kohde sitä harrastaa. Esim mulle harrastukseen liittyvä kirja, ei mikään kaunokirjallinen uniteos.

Yhteistyössä