AUTTAKAAPAS! Imetyksen lopettamisesta!!

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
eli tarkotus lopettaa ainaki yösyötöt, nyt eka yö ilman syöttöjä takana (tosin valvottu p a l j o n)

meenkö mä nyt pilaamaan kaikki jos syötän päivällä, vai olisko parempi lopettaa heti kerrasta? tyttö pian 1v ja kun raskaana olen nii joka tapauksessa jossai vaiheessa lopetan.

alkup.
mutta meenkö mä pilaamaan kaikki jos syötän nyt enkä sit yöllä, tajuaako vauva sitä että yöllä ei sitte saa vaikka päivällä sais.

onko jollain kokemuksia`??

Sangria
mää lopetin kerralla, kun ei siitä vähitellen lopetuksesta tullut mitään. kolme yötä ja päivää poika oli hyvin levoton kun ei saanu tissiä, mutta sitten unohti koko asian =) poika oli 1v4kk. nyt on nukkunut kaikki yöt sen jälkeen kokonaan, ennen heräili sellaiset 3-6 kertaa yössä. meidän kohalla siis kerrasta poikki oli helpompi :D

Mä olen yrittänyt tässä lopettaa yöllä mutta jatkaa päivällä. (10kk) Vajaa viikko on menty, ja yöt ovat rauhoittumaan päin, mutta vähän älämölöä vielä on. Imetän aina päivisin "pystyssä" jotta lapsi ei yhdistäisi nukkumiseen, lisäksi en koskaan imetä heti herättyä. En osaa siis sanoa miten tässä lopulta käy, mutta yritetään.

alkup.
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Mä olen yrittänyt tässä lopettaa yöllä mutta jatkaa päivällä. (10kk) Vajaa viikko on menty, ja yöt ovat rauhoittumaan päin, mutta vähän älämölöä vielä on. Imetän aina päivisin "pystyssä" jotta lapsi ei yhdistäisi nukkumiseen, lisäksi en koskaan imetä heti herättyä. En osaa siis sanoa miten tässä lopulta käy, mutta yritetään.

pitäsköhän munki kokeilla tätä vaihtoehtoa, pitäs pian päättää kun laps tuossa kinuaa maitoa :D antaakko kupista vai rinnasta..

vieras
Kyllä meillä ainakin tajusi, ettei yöllä saa, kun yösyötöt lopetin tuolta yhdeltä, joka ei sitä itse tajunnut tehdä kuten muut meidän lapset. Tarjosin vain vettä ja muutamassa yössä se sitten meni ohi.

alkup.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä meillä ainakin tajusi, ettei yöllä saa, kun yösyötöt lopetin tuolta yhdeltä, joka ei sitä itse tajunnut tehdä kuten muut meidän lapset. Tarjosin vain vettä ja muutamassa yössä se sitten meni ohi.

kiitti! tästä rohkaistuneena päätin että imetän vielä päivällä, mutta en päikkäreille mennessä enkä illalla nukkumaan mennessä, että jos osais ajatella että tissi ja nukkuminen EI kuulu yhteen :)

Yhteistyössä