Auttakaapa löytämään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jojo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jojo"

Vieras
Kaksi kappaletta puukahvaisia trimmausveitsiä on hukassa. Olen käyttänyt niitä viikon sisään, eikä mulla ole siltikään hitonkaan hajua niiden sijainnista. Mihin ihmeeseen mä ne laitoin?? Olen katsonut jo monta "varmaa" paikkaa, kun muka muistin niiden olinpaikan, mutta pihlajanmarjat.

Pesukoneen päälliset ja takuset koluttu, myös pakastimen taus - ja kiireimmän kaupalla imuroitu, kun näin pölymäärän. Ei veitsiä kuitenkaan. Niiden PITÄISI olla lasten ulottumattomissa, mutta en kyllä mene vannomaan. En muista edes, missä mä niitä viimeksi käytin.

[QUOTE="Vieras";26680659]Eteisen vaatenaulakon päällä. Tai tipahtaneet pesukoneen taakse.[/QUOTE]

Katsoin eteisen naulakon aiemmin jo kahdesti, mutta katsoin nyt vielä kolmannen kerran emännänjatkon kanssa. Olivat sotkeentuneet ruskeaan valjasnippuun, eivätkä näkyneet altapäin, kun nostin länkiä katsoakseni hyllylle.

Ihanaa, kiitos! :heart:

[QUOTE="jojo";26680871]Katsoin eteisen naulakon aiemmin jo kahdesti, mutta katsoin nyt vielä kolmannen kerran emännänjatkon kanssa. Olivat sotkeentuneet ruskeaan valjasnippuun, eivätkä näkyneet altapäin, kun nostin länkiä katsoakseni hyllylle.

Ihanaa, kiitos! :heart:[/QUOTE]

Pitäisiköhän minun lotota tällä viikolla:)